translation

vrijdag 14 september 2012

Oktober-december

Ik heb weer 2 bladzijde voor mijn verjaardagskalender klaar, november heb ik in mijn hoofd maar kan ik nog niet uitvoeren omdat ik een week geleden Halloween stempels heb besteld bij chocolate Baroque maar ze nog niet in de bus kreeg (ik hoopte vandaag, spijtig genoeg niet, dus moet ik nog even wachten voor november) Hier krijgen jullie dus oktober en december te zien, het boek is bijna klaar nu, enkel nowember en de voor en achterpagina nog, het is echt een lijvig boek geworden, volgende keer zal ik toch iets eenvoudiger moeten verzinnen, dat gemakkelijker te hanteren is, in boekbinden ben ik ook nog geen held(in). 't ja handmade is toch iets fragiler , mijn boek ziet er een beetje middeleeuws uit, zwaar, met mooie prentjes binnen in, maar al bij al begin ik er toch tevreden over te zijn!! Groetjes en een fijn weekend Maria

13 opmerkingen:

  1. Bijna af seg! Wat een prachtig werk! Ga je er wel in durven schrijven? (ikzelf koop immers graag mooie notitieboekjes maar durf er dan na aankoop amper in schrijven, raar he =/)
    Hoop dat je halloween stempels snel arriveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er weer mooie pagina's bij gemaakt Maria.
    Als het geheel af is ,is het ook het een kunstwerkje geworden.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe krijg je het weer voor elkaar Maria...prachtige oktobermaand!!! En december mag zeker gezien en bewonderd worden...Je geeft aan dat het zwaar en groot is, maar jee, er is dan ook veel moois aan je kalender te zien! Heel stijlvol en origineel...

    Fijn weekend en hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk de afbeeldingen bij de maand, past perfect

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow dit zijn weer twee prachtige maanden! het ziet er schitterend uit! Misschien dat de post morgen nog komt? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide maand zien er prachtig uit. Wat een mooi boek zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind, dat het een prachtig boekwerk wordt, Maria.
    Knap, dat je hebt uitgevoerd wat je in je hoofd had.
    Ik bedenk vaak van alles en uiteindelijk doe ik maar de helft (vaak uit tijdgebrek).
    Je vindt hem te groot en te zwaar geworden zeg je, maar je hebt er wel ontzettend veel van geleerd en ik zou dat maar koesteren.
    Ben nu wel benieuwd naar november geworden.
    Ik wacht geduldig af.
    Fijn weekend.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er GEWELDIG MOOI uit Maria petje af
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Maria, Both of your calendar pages are Gorgeous ! I really like the Maple leaves in the background in October and the leafs that are on top. Great inking on them :) December is also just as beautiful. Great work ! Have a wonderful weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ganz wundervoll, die Seiten sind so perfekt zur Jahreszeit gestaltet, großartig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What beautiful work. The diary/calendar looks beautiful, a lot of work in it. I hope you get your stamps for November soon.

    Found my way here through Jannys blog :)

    Cath.

    Off to follow you now :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Maria,

    diese beiden Kalenderseiten schauen ganz entzückend aus.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen