translation

vrijdag 19 oktober 2012

Geen verplichting maar heel plezant!!!

Dit is het kaartje van Karin, super niet?? Gisteren avond toen ik thuis kwam zat er een enveloppe van Nederland in mijn brievenbus, en daar ik nog een bestelling heb lopen bij ART JOURNEY (neen geen stempels maar masks) dacht ik haha, daar zijn ze al, wat was ik prettig verrast dat dit geen bestelling was maar een bedank kaartje (eerder een cadeau) van Karin, dit is echt een lief gebaar, hoor Karin, 't is niet omdat ik een loterij organiseer dat er iemand verplicht is om mij ook iets te sturen, maar ik was wel heel blij met je kaartje, echt mooi, en het nog to do boekje zal zeker van pas komen!!!") Hierbij wil ik Eline ook nog eens bedanken voor haar inkten die ze me gaf, dus Eline, ook voor jou 'dat was echt niet nodig maar heel lief, en ik ben je ook zeer dankbaar, heb al enkele Kerstkaartjes gemaakt met je kleurtjes!!! Aan iedereen een prettig weekend en bedankt om te komen kijken!! Groetjes Maria

1 opmerking:

  1. Het maakt me telkens triest als ik spulletjes na aankoop onaangeroerd laat liggen dus ik ben heel blij dat jij er blij mee bent, haha =D

    Deze kaart is helemaal prachtig en jouw versie ervan staat ook als een huis !

    BeantwoordenVerwijderen