translation

maandag 30 maart 2015

In de zon!!

Hello everybody,
Hey,


I have made some more samples with some of the small stamps from the Spring Birds multi-buy rubber stamp set, and I hope you like them.

Hier nog wat voorbeelden met de kleine stempeltjes van de Spring Birds multi-buy rubber stamp set van Chocolate Baroque, ik hoop dat jullie ze leuk vinden!!




To make these cards I first covered  the top and bottom of the card with post-it's. I cut out a small circle from another post-it and placed it where I wanted the sun to be. I took some inks: Adirondack Eggplant, Memento Grape Jelly, Mustard Seed Distress Ink and Ripe Persimmon, and with some brushes and some of the inks I started to create the sky. When I had finished creating the sky I took away the circle post-it and with some Mustard Seed Distress Ink and Ripe Persimmon and the negative side of sun post-it I coloured it! Then I stamped my flowers and with some bleach I took away some of the colours from the flowers and when everything was dry, I coloured them in with some alcoholic markers.
Then I stamped my sentiment with some Versafine ink, and with a very fine black marker I placed some black lines above and below the sky. I hope you like my samples and have fun creating some of your own.

Om deze kaarten te maken heb ik eerst de bovenkant en de onderkant bedekt met post-its,  en ponste ik een kleine cirkel uit  en plaatste die waar ik de zon wenste.  Dan nam ik de volgende kleuren om mijn lucht te verven ; Adirondack Eggplant, Memento Grap Jelly, Mustard Seed Distress inkt en Ripe Persimmon, en door met mijn verfkwasten horizontaal  te werken kwam mijn lucht tot stand! Ik kleurde de zon in door mijn post-it met de negatieve cirkel terug te plaatsen en met geel en oranje de cirkel in te kleuren!
 Dan  stempelde ik met de kleine stempeltjes op de plaats waar ik ze graag zag,  ik nam de kleur weg uit de gestempelde bloemen met wat bleek, en kleurde ze terug in met alcohol stiften.

Het tekstje werd gestempeld met versafine inkt, en met een fijn zwart stiftje zette ik lijnen onder en boven de gekleurde hemel, ik hoop dat jullie deze voorbeelden wel leuk vinden en veel plezier met jullie eigen creaties!!


Greetings,
Groetjes,
Maria

20 opmerkingen:

  1. Ze zijn beiden zo mooi gesponst! Gave kleuren en weer eens wat anders deze CAS-kaarten van jou hand; mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two stunning cards Maria. I love the band of colour across the middle of the card.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er weer schitterend uit!! Echt weer perfect gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke, charmante kaartjes Maria! De kleuren vloeien zo mooi in elkaar over en de stempels en zon doen het prachtig erbij!
    Hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful designs Maria, the white space make the artwork pop ! Hugs, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just wonderful your new cards Maria!
    Happy Easter to you!

    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two beautiful cards, its a lovely background design.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten geworden. zoals ik scheef bij CB chic en beautiful. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow two really beautiful card designs.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Totally fabulous designs Maria, these are stunning! Love the bands of colour with the stamps just going outside. Such a great design!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie stijlvolle kaartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zijn ze Maria, een goed design ook! De focus ligt echt op je mooie achtergrond en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooie en stijlvolle kaarten Maria!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Maria,
    Sorry ben erg aan de stempel en mooi's maken, vele demodagen gehad en Nijkerk zie ik je vast weer, neem mijn warme groetjes mee hoor kan je ze weer bekijken . Jou werk bewonderd het blijft de mooiste pauze .....

    Warme groetjes liefs Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Maria! Mooie lay-out en kleurencombinatie!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Marie, I love the clean design of these cards, happy Easter, Julie xx

    BeantwoordenVerwijderen