translation

vrijdag 27 november 2015

Paars ,blauw en groen en nog eentje

Ja vandaag heb ik enkele kaarten in deze fantastische kleuren om jullie te laten zien, en alhoewel ik geen held ben ik het inkleuren ben ik toch tevreden over het resultaat!! Een bloemetje mag altijd niet??

de Himalayan Poppy stempel is van C.C. Design en het potje is van stampendous "impressions every time"

Deze kaart werd gemaakt met aquarel stiften , de stempel van de dame ( Carabelle-studio stamps) met twee kleuren aquarel bevochtigd en afgedrukt op  copic  papier, daarna met een fijn penseeltje de kleur van de rand naar bunnen gebracht , het gezicht van het meisje met de aquarel stift 434 ingekleurd op dezelfde manier!!

 Zoals jullie weten combineer ik graag stempels van verschillende merken, en hou ik wel van felle kleurtjes ( alhoewel ze nu wet extra fel zijn!!  De stempel van de Himamayan Poppy's is van C.C. Design , de andere Poppy's zijn van Penney black , eerst heb ik de achtergronden gemaakt met mijn  inkt sprays en sjablonen (spijtig genoeg zie je hiervan niet zoveel) daarna gestempeld , en de bloemen een tweede maal gestempeld ingekleurd met aquarel potloden en aquarel stiften , de kleuren met een waterpenseel wat getemperd en daarna op de juiste plaats verhoogd opgeplakt zodat je diepte creĆ«ert !! Nogal heftig allemaal voor jullie die hiervan houden!!
 
 en nog eentje, ditmaal een aquarelletje helemaal met aquarelstiften ingekleurd, ik hoop dat de kleuren jullie een goed gevoel geven!!

Fijn weekend voor iedereen

Groetjes
Maria

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten zijn dit weer.
    Vooral die met de bloemen vind ik geweldig mooi.
    Ik vind de kleuren ook heel mooi, niet te fel hoor, dit mag best zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Maria.... (diepe zucht)... wat zijn dit prachtige kaarten ! Die poppies zijn zo mooi, fantastisch gekleurd, en ook heel mooie achtergronden ! Je hebt weer geweldige creaties gemaakt ! Nog een prettig weekend ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties in heerlijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleuren die ik wel heel erg leuk vind bij elkaar... En heel geslaagde kaarten weer! Je mag tevreden zijn met het kleurwerk; vooral bij de poppies zo mooi gedaan! Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Each of this cards is unique and beautiful! Fantastic designs and colors!
    Happy weeken Maria!
    oxo
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stuk voor stuk plaatjes Maria, leuk dat je zo aan het experimenteren slaat en met je kleurwerk is niets mis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful flower cards, each so different with super colours.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n prachtige serie! Dit is genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are so amazing! Love all these great backgrounds. Your colors are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten! De onderste spreekt me het meest aan maar zoals ik al zei, allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the gorgeous colours you've used on these wonderful cards Maria.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze allemaal erg mooi maar stiekem gaat mijn voorkeur naar de kaart in blauw en groen de eerste dus. Dat komt omdat het echt mijn kleuren zijn. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat heb jij je lekker laten gaan ! heel geslaagd vind ik dit ! mooi gedaan
    voorkeur, vooral blauw en groen is altijd een toppertje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful flowers and such gorgeous colours Mary and I really adore the blue Meconopsis poppies and you make such lovely backgrounds. Your lady works well too, such a clever design idea. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning collection of cards again Maria, and beautiful colouring! Love those gorgeous bright clours together, the flowers look fantastic and so does the rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Maria, your colors are bright, cheerful, laughing, vibrant, happy, beautiful! Wonderful cards, and gorgeous arrangements! Lovely artwork! Hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Maria,
    wat een mooie kaarten heb je gemaakt,
    mij is eigenlijk niks te fel!
    Heel mooi deze combinatie van kleurtjes,
    wat heb je het gezicht leuk verwerkt met die radertjes!
    Ook de vlinderkaartjes vind ik super!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Stunning cards Maria.They are so beautiful and colorful.I love them a lot.
    Greetings
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze prachtig en het inkleuren heb je weer fantastisch gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What lovely spring colours - so nice to see when it's grey and wet outside - the floral cards especially are utterly lovely.
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen