translation

donderdag 3 maart 2016

Speciaal voor de regengoden en zij die van een regenbui houden!!

Ik denk niet dat ik nu een groot aantal mensen zal bekoren maar, deze week was wat regenachtig, dus dacht ik tijd om mijn paraplu meisje eens boven te halen, wat stain laten afdruipen wat gouden spikkels hier en daar en klaar zijn we met onze ongure achtergrond, ja regen buiten, en nu nog regen binnen , dit is niet voor elke dag, maar men zegt steeds " leef in het moment" en dit heb ik nu echt eens gedaan zie!!

Ik hoop dat jullie hier toch ook van kunnen genieten!! Het regenmeisje is een stempel van Deep Red , de regendruppels van Ryn,  het sentiment weet ik niet meer!!
Volgende keer weer iets zonniger !!

Groetjes
Maria

19 opmerkingen:

  1. Wow! Maria, das ist eine unglaublich spannende Karte. Ganz außergewöhnlich und sehr schön.
    Ich mag die Farben, die Stempel...und die ganze Regen-Szene mit dem Wind :-)
    Große Klasse!

    herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superknappe kaart heb je hier ! helemaal top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook niet van regen, maar je kaart is schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful--- I adore it and specially the golden splatters! Gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow this is stunning Maria. I love the colours used.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Práchtige combinatie van stempels, kleuren en media Maria.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeehhh juist mooi Maria, ga jij maar lekker experimenteren ik geniet hier van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This looks so real a storm and rain drops, its a fantastic card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit mooi. Het is een eenheid.
    Je hebt een prachtig sfeer neer gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous umbrella girl, and so beautifully done. You always find incredibly encouraging sentiments, Maria. Love love LOVE this! Hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous creation! She looks like she is getting blown around in the wind a bit too. Very expressive piece of artwork! Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo liebe Maria,

    deine Karte ist wunderschön geworden. Sie zeigt wie hier gerade das Wetter ist. Es stürmt und wir haben Schneeregen. Wir müssen aus dem Moment auch das Beste machen. Dein Werk ist wirklich ganz wundervoll gestaltet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooie kaart, Maria.
    Het lijkt wel of ze tussen bomen staat!!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie kaart, Maria.
    Het lijkt wel of ze tussen bomen staat!!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Maria,
    ik vind regen ook niet al te prettig,
    maar dit kaartje is geweldig om naar te kijken en erg mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stempel heb je gebruikt, ik ben fan van je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die stempel vind ik ook zo gaaf! En op die mooie achtergrond met de druppels ziet het er prachtig uit! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great design, and beautiful colours, love the lady with umbrella stamp, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen