translation

maandag 20 juni 2016

Nog groen en blauw!!

Wat een mooie kleurencombinatie toch? Ik kon het niet laten dus volgen er nog enkele,  met deze kleurencombinatie gaat het nooit mis!!






Bij de eerste twee kaarten gebruikte ik distressinkten,  ik verdeelde mijn kaart in 4 gelijke delen en nam 2 tinten groen en 2 tinten blauw waar ik de 4 delen mee inkleurde , dan sproeide ik met wat water mijn oppervlak nat en liet de kleuren in elkaar vloeien, bij de eerste kaart stempelde ik met blauw en wat water de swirl  en nam daarna een takjes stempel en  wat chloor en stempelde deze willekeurig  op de kaart, op de tweede kaart gebruikte ik stencils en dezelfde inkten om de achtergrond wat interessanter te maken,  de achtergrond van de derde kaart werd gecreëerd met de gelly plate. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden , alvast bedankt voor al jullie lieve opmerkingen daar kan ik steeds weer zo van genieten,  het geeft me steeds weer moed om verder te werken!!
en hopelijk krijgen we weldra wat beter weer dat we ook wat kunnen genieten van de zomer!!

Groetjes en nog een fijne werk week!!
Maria

23 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze! Je kan nooit genoeg bloemenkaarten op voorraad hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning Maria, and yes that colour combination is perfect! Each background is just perfect and I love how you finished your beautiful cards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten en inderdaad een prachtige kleuren combinatie het zijn ook mijn lievelingskleuren

    Groetjes

    marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie serie en erg leuk om te lezen hoe je ze maakte! Van deze kleuren ben ik ook fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is een combi die ik ook heerlijk vind; dus je kunt wel snappen dat ik het een genot vond deze van wat dichterbij te bekijken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These colors are gorgeous! Love each and every one!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Ik hou ook erg van deze kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUper, prachtige kleuren- en stempelcombinaties. En in je vorige post ook al zo'n beauties!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten in prachtige kleuren!! Er staan veel leuke voorbeelden van de Funky Flowers op het My Favorite Things blog en bij de Designers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi Maria. Een vrolijk drietal in mooie kleuren, prachtige bloemen en mooie teksten. Genieten dit...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie kleurencombinatie Maria! En het zijn weer drie schitterende kaarten.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are also an great series of amazing cards full of nature.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful, the colours and the clever stamping, love visiting your wonderful art Maria :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat super-prachtige kaarten Maria, die kleurencombinatie is zo mooi, de bloemenstempels zijn mooi, en de achtergronden zijn fantastisch ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is idd een hele mooie kleurencombinatie, prachtige zonnige kaarten Maria en wat een schitterend stempelwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous collection of card Marja, I love the colours and stamping. I hope you are doing well, Hugs, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Maria,
    daarom ben ik zo een groot fan van jou,
    omdat je altijd weer met iets verrassends komt!
    Zo mooi deze kleurtjes bij elkaar en prachtig gestempeld en die diverse technieken!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwwwww Maria, die sind alle 3 wunderschön. SUPER!!!
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi, Maria! Sending you some Florida sunshine, so get your sun screen out! Your three beautiful masterpieces jumped into the extraordinary category when the lavender was added! Gorgeous! Hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige serie blauw/groene kaarten, ook die hierboven! Echt te zien dat je in een 'flow' zit, heerlijk! (Mijn flow is even de deur uitgewaaid;-)))
    Lekker doorgaan! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen