translation

maandag 29 augustus 2016

en toch nog , ik kan het niet laten!!

Ja , ik ben in een kerst flow en dus maak ik maar kerstkaarten , ik kan het werk maar geleverd hebben, en misschien geef ik jullie zo ook weer zin om eraan te beginnen, de jaarlijkse marathon kerstkaarten maken, eerlijk is eerlijk , ik heb deze week wat rondgekeken  bij andere bloggers, hele mooie zaken en details bestudeerd en hiermee aan het werk gegaan, en er het mijne van gemaakt, al neem ik hier en daar wat mooie details over, het blijft wel steeds mijn persoonlijke interpretatie, hier heb ik die mooie bolletjes van Anneke de Clerck als details gebruikt, in haar werk zitten altijd  mooie verrassende details en ik kan het niet laten die op een keer ook te gebruiken, bedankt Anneke voor de inspiratie!!




 OP het eerste zicht een heel klein kaartje, tot je het open maakt,
dan krijg je dit, mooi toch??


Groetjes
Maria

21 opmerkingen:

  1. A beautiful collection Maria, love the bold colours you've used.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Maria, het model is ook erg leuk! Mooie kaart om open neer te zetten en van te genieten! Ik houd het dit jaar bij eenvoudige en snel te maken kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maria ze zijn weer geweldig mooi. Je hebt dan wel alle goede dingen bij elkaar gedaan. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kerstkaarten zijn prachtig en ook zo mooi van kleur!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Maria,
    ik heb al je kerstkaarten bewonderd,
    wat een kunstwerkjes zijn het zeg!!!
    Heel mooi gedaan!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful cards, I really admire the last small one as it is a fabulous surprise when it is opened.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die dots heb je helemaal naar je hand gezet Maria. Supermooie kaarten, de witte sterren komen zo mooi uit bij de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW WOW WOW traumhaft schöne Karten, liebe Maria. Die weißen Sterne wirken auf dem bunten Hintergrund einfach gigantisch. Und die kleine aufklappbare Karte ist sehr raffiniert und was ganz Besonderes.

    Begeisterte Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn ook weer heel mooi Maria!

    groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtige kaarten, vooral dat kleintje, super !! Je bent goed bezig Maria ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten Maria! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze weer mooi! Gaaf dat je de traditionele kleuren gebruikt, maar er veel frissere kaarten mee maakt! En wat een mooie ster-stempel is dat... Groetjes, Gerrina (die nog en week wacht; tot na de zomervakantie voordat ze af en toe ook wat kerstigs maakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love, love this mf....looks fab!!
    well done,
    hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absoluut héél mooi Maria, je zal maar zo'n gave kerstkaart ontvangen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HI Maria, These are absolutely fabulous, I love everything about them, you clever lady :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gedaan Maria! "Go on with the Christmasflow" zou ik zo zeggen!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave en kleurige kerstkaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen