translation

maandag 21 november 2011

Ik ben in de ban van twee prachtige stempels waarvoor ik nog geen doel had maar zoals jullie kunnen zien heb ik eindelijk gevonden hoe ik ze moet gebruiken, ik moet zeggen cute stempels zijn gemakkelijk te gebruiken maar ART- stempels daar moet je toch even bij nadenken voor je ze gebruikt. Maar zie hier het resultaat, een doos, twee labels, een naamkaartje, een zomaar kaartje en 3 ATC kaartje die ik zeker wil ruilen als er mensen zijn die hun kunstwerkjes willen ruilen met mij!!!

Even uitleggen hoe ik de achtergrond gemaakt heb, de kleuren zijn zo mooi samen!!! Je neemt een wit blad papier, met een sponsje de distress inkt marmelade op de helft aanbrengen, en met adirondack bright -sail boat blue de andere helft beschilderen,de kleuren mogen in het midden overlappen en eventueel neem je nog een derde kleur bv Purple Twilight, dan een verstuiver nemen, en vullen met 1 pippet -scattered straw - 2 à 3 mespuntjes pearl-perfect gold en bijvullen tot aan het streepje met water,het gekleurd papier goed bestuiven en drogen met heat-tool . En je achtergrond is klaar, de figuren (hoofd en kleedje heb ik met adirondack espresso gestempeld, het gezicht en de bloemetjes van het kleed werd met een zeer fijn borsteltje en bleekwater terug wit gemaakt, daarna laten drogen en eventueel met copics terug inkleuren, nu nog matten met een zwart en wit of een kleur die al in het kaartje voorkomt en ziezo, uw kaartje is klaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten