translation

vrijdag 30 december 2011

Bijenkaartje,

Ik ben zo blij dat ik al mijn eindejaarswensen op de bus heb dat ik ineens zin heb in lente kaartjes( de winter is pas begonnen , maar daar heb ik zo geen zin in, ik hou niet zo van koude en sneeuw die de wegen gevaarlijk glad maken ( wordt ik oud of wat???, dus sla ik dit seizoen gewoon over, genoeg winterse kaartjes we zijn bezig met lente kaartjes, dus nog ne keer een bijenkaartje??? ja 'k weet niet wat ik heb maar als ik eenmaal aan een thema begin kan ik niet zo goed ophouden denk ik, ik moest tevens vandaag mijn gedachten een beetje verzetten, want mijn bestelling van art-journey stempels is nog altijd niet aangekomen en ik maak me een beetje ongerust, deze tijd van het jaar durven er nog al wat postpakketjes verdwijnen , dus was ik zo nerveus dat ik nogmaals eens bijen- kaartje heb gemaakt, en hoop ik dat mijn pakket volgende week in mijn brievenbus zal schuiven!!

1 opmerking:

  1. Oh Maria, wat heb je weer een mooie kaarten gemaakt! Ik ben er jalours op dat je dit kan met stempels.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen