translation

woensdag 28 december 2011

Twee lente kaartjes, met de bijtjes van CB - stamps, deze stempels zijn echt allemaal prachtig, en deze zijn mijn nieuwste aanwinsten, dus eens uitproberen, zal ik even uitleggen hoe ik ze heb gebruikt??

Voor de verjaardagskaart, heb ik eerst de bloem gestempeld met lichte inkt, zodat wanneer je inkleurt de randen min of meer verdwijnen, ik heb voor het inkleuren eerst potloden gebruikt en daarna nog een beetje bijgewerkt met mijn copic's, daarna alles gemat op donkerder papier, het zeshoekje van de gelukkige verjaardag uitgeponst en op de kaart geplakt, toen pas besefte ik dat ik er iets meer speciaals wilde van maken, dus heb ik nog een zeshoekje uitgeponst, en ben ik begonnen met het bijenrad te maken gewoon met de randen van de zeshoek met tea dye ink te doppen enkel zien dat de randen niet te groot worden!!! Het resultaat was voor mij goed geslaagd ; het bijtje uitgeknipt (3 maal)en ingekleurd en op de rand van de tekening verhoogd opgeplakt!!

Het tweede kaartje is op dezelfde manier tot stand gebracht , enkel heb ik bij het maken van de zeshoekjes, de bloem gemaskt en zo verder gewerkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten