translation

zondag 4 december 2011

vier seizoenen

Hier ben ik al met mijn eerste nieuwjaarwensen- ik wens voor alle bloggers en sprankelend nieuwjaar- 4 seizoenen waar het licht op ons zal vallen en ons veel inspiratie zal geven, veel kleur in ons leven en een goede gezondheid, ja ik weet dat ik nog een maand te vroeg ben,maar zoals altijd kan ik niet wachten om mijn creaties aan jullie te laten zien, en ik vond Vier schitterende seizoenen toch de moeite om te wensen , niet???

Hello here I am to wish you all , 4 seasons in 2012 of light,and inspiration , a lot of colour and a good health to create a lot, yes I know that I am one month to early to wish you so much but as always I wanted to show my new creations, and wishing 4 wonderfull seasens what do you want more?,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten