translation

vrijdag 13 januari 2012

Aquarel techniek??

Gisteren ben ik bij Elke Verschooten weer een techniekje gaan bijleren nl stiften gebruiken om een aquarel effect te hebben en hiermee in te kleuren, je neemt aquarelpapier van een goede kwaliteit, stempelt met versafine, zet streepjes met je ART-Graphic Twin stift en met een vochtig penseel ga je langs deze lijn en kleur je zo je tekening in, prettig om te doen, maar ik weet niet of het gans mijn stijl is, pas op ik bewonder de kaartje van Elke enorm , ik ga dan ook bij haar de technieken aan leren wat ik ten zeerste apprecieer maar dan doe ik toch graag mijn ding; Maar zie ik heb thuis een nieuw kaartje gemaakt met deze techniek en het valt enorm mee .

Langs deze weg wil ik de mensen bedanken voor de lieve reacties dat ik soms krijg op mijn creaties, dit waardeer ik zeer, 't is altijd prettig te horen dat je goed bezig bent , nietwaar??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten