translation

zaterdag 14 januari 2012

LENTE KAARTJE- geinspireerd door Rosie's Basteweit

Ik zit op dit moment een beetje zonder inspiratie, dus ben ik een beetje gaan rondneuzen bij anderen om er terug zin in te krijgen, de laatste kaarten van Rosie vond ik heel mooi en daarom heb ik me door haar laten inspireren.Voor mijn job, dien ik binnen 3 maanden een examen af te leggen om te zien of ik nog competent genoeg ben, daar hier ook een premie aan hangt die ik goed kan gebruiken om mijn stempels aan te vullen ga ik me dus nu even meer concentreren op mijn studies, op 28 maart zal dit examen doorgaan, op mijn leeftijd is dit allemaal niet zo evident meer, vooral de goesting om te studeren ontbreekt, ik had heel wat liever een cursus gevolgd om enkele stempel technieken onder de knie te krijgen, maar daar is spijtig genoeg niks mee te verdienen, dus ga ik studeren, wat ik niet graag doe, om geld te hebben voor de dingen die ik wel graag doe!!

Groetje

Bedankt aan alle lieve mensen die me een reactie geven!!!

Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten