translation

vrijdag 27 januari 2012

op pensioen wat te doen???

Deze denkende man gekocht bij stamp-inback was zeer geschikt om een kaartje te maken voor een collega die dinsdag op pensioen gaat, ik hoop dat ik hem inspireer om zijn vrije tijd een beetje in te vullen, ik vind mijn kleuren combinatie niet altijd even goed op dit kaartje maar, ik wou toch een vrolijke nood inbrengen ( al was het maar blauwe hemel) persoonlijk ben ik niet zo goed met de kleur blauw ( al draag ik graag blauw) op papier!!! maar ik hoop toch dat hij het een beetje geslaagd vind!!

1 opmerking:

  1. Ziet er super uit hoor Maria.
    De kleuren zijn ook mooi en ik zie dus niet wat jij ziet (misschien ben je te kritisch voor jezelf?).
    Je geeft hem in ieder geval genoeg hints om zn vrije tijd mee in te delen :).
    Hij vindt de kaart vast hardstikke mooi en alleen al omdat je hem zelf gemaakt hebt.
    Mensen waarderen dat vaak enorm.
    Fijn weekend en groetjes v. Gery

    BeantwoordenVerwijderen