translation

donderdag 9 februari 2012

DE BUIT UIT ZAANDAM


4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, opnieuw. Ik had de boel zo doorelkaar gehusseld!!!
    Maar wat heb jij lekker veel bij elkaar gesprokkeld in Zaandam zeg en wat leuk dat je dat even laat zien!
    Waren trouwens ook leuke foto's van die huisjes en dat hotel.
    Ben je al bezig met je nwe spullen of MOETEN er eerst ander dingen gedaan worden.
    Meestal brandt dat bij mij op mn kamertje of ik loop tijdens mn werk al te bedenken wat ik ermee ga doen. Herkenbaar??
    Wens je veel plezier ermee en ik zie vanzelf tzt het resultaat.
    Groetjes en een fijne dag, Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zo geslaagd bent.

    Helaas kan ik je kaart voor de challenge voor het blog van ARTSpecially Friends nergens vinden.

    Hopelijk ga je die nog plaatsen op je blog met de naam van ons blog erbij.

    Lieve groetjes en succes

    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Maria, wat zul jij je lekker vermaakt hebben met het bij elkaar sprokkelen van deze heerlijke spulletjes. Hopelijk heb je snel tijd om ermee aan de slag te kunnen gaan.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen