translation

zondag 5 februari 2012

Eenvoud


7 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt, en de kleuren vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind jou regenboogkaarten geweldig mooi zeker deze onderste lijk me niet zo makkelijk maar prachtig hoor
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door zijn eenvoud is hij super mooi
    Prachtige kleuren gebruikt
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schrijft:"Ik vind het resultaat wel kunnen".
    Sorry!?!? Het is geweldig mooi en artistiek!
    De manieren waarop je alles uitprobeert, geven een supereffect. Echt mooi, hoor.
    Had over het linken net alles opgeschreven (ging bij mij eerst fout, hi, hi, wat een hulp hè) toen ik zag dat het je al gelukt was.
    Wat heb je veel geleerd.
    Succes met alles en ik blijf genieten van de mooie dingen die je maakt.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit komt op mij niet over als eenvoud, maar juist (zoals Gery ook zegt) heel artistiek! Supermooi Maria en prachtig die kleurencombi!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maria,
    Wilde net je inzending voor de challenge van ArtSpecially Friends bekijken, maar volgens mij heb je niet goed gelinkt.
    Kijk zelf maar even.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen