translation

vrijdag 24 februari 2012

Miss you !!

Ook mannen kunnen in zichzelf wanhopig zijn als hun relatie afbreekt, of de vrouw van hun leven moeten missen,  deze kaart wil dit zo'n beetje aantonen,
Ik heb eerst de man gestempeld en dan de vrouw gestempeld, de man heb ik dan afgedekt met een post-it en dan ben ik begonnen aan de chaotische achtergrond, heb twee soorten bruin distress ink genomen en old paper als tweede kleur, ik wilde met deze chaotische achtergrond de staat van de emoties van de man benadrukken, daarna heb ik gestempeld met de achtergrond-stempels van CB , wat vinder jullie van het eindresultaat??? Mijn kaart zal te naam krijgen "  miss you" denk ik!!!

Groetjes

Maria

2 opmerkingen:

  1. Vind je achtergrond ontzettend mooi geworden en dan met name de structuur ervan.
    In het geheel, met het verhaal van de kunstenaar erachter, is dit echt een hele mooie kaart.
    Groetjes en fijn weekend, Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is wonderful, Maria. Have a lovely weekend

    BeantwoordenVerwijderen