translation

vrijdag 3 februari 2012

Noodoproep!!!

Jullie weten ondertussen dat ik zeer slecht ben in het Bloggen en vooral in het linken leggen om mee te dingen in een wedstrijd, mijn voornaamste probleem is wanneer men vraagt om een link te leggen niet alleen naar de blog maar naar specifiek naar een van je werkjes, ik weet echt niet hoe dit moet , kan iemand me hiermee helpen voor ik nog meer flaters bega (ik dacht mee te dingen bij de wedstrijd van Art journey maar ik heb gans mijn blog gelinkt en niet mijn dame  die ik wou linken!!)

1 opmerking:

  1. je gaat naar het blogpostje dat je moet hebben, klikt op die titel en dan krijg je bovenaan de link van enkel die blogpost... deze kan je dan kopiƫren en linken bij wedstrijden enz
    ik hoop dat je het een beetje snapt
    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen