translation

zondag 5 februari 2012

Rainbow mannenkaart

Nog even een beetje uitleg bij mijn mannenkaart,  Daar ik deze eerst had ingestuurd voor de Challenge van AJ had ik niet vermeld om welke stempels het ging en waar ik ze gehaald had, maar na raadpleging van Aj heb ik vernomen dat ik mee moet dingen in de challenge met hun eigen stempels ( heb vlug wat mannenstempels besteld bij AJ en hoop mijn nieuwe bijdrage nog te kunnen inzenden na ontvangst van deze stempels!!!)

DUS ; deze stempels komen van bij stampinback.NL en ik hou echt van deze mannen en vrouwenfiguren je kan er zo'n mooie taferelen mee maken ( Marja dit was het antwoordt op uw vraag)  Het linken kan ik nu, met dank  aan Valerie die me hiermee heel goed geholpen heeft!!! En bedankt ook aan Gery voor de goede raad betreffende de deelname bij AJ (met eigen stempels bedoel ik) Nu even de beschrijving van de Kaart : Heb weer copic-papier genomen mijn vrouwenfiguur gestempeld , gemaskt , mannenfiguur gestempeld, gemaskt, rozen gestempeld een gemaskt,en dan ben ik begonnen met de regenboog, de kleuren mochten niet in mekaar overgaan dus heb ik heel voorzichtig gewerkt en telkens nieuwe post-it gebruikt die proper waren en waar nog geen restante van de vorige kleur opzaten (steeds vuile blaadjes vermijden!!!)Met de twee andere kaarten hebzelfde gedaan, daarna de figuren ingekleurd en hier en daar nog een accentje met witte gelpen opgezet en gemat, Ik was van plan een uitschuifkaart te maken, maar daar ben ik na twee mislukte pogingen van afgestapt, ik namelijk niet het juiste plastiek om de kaarten aan te hechten, dat komt een volgende keer wel klaar!!!; dus heb ik een soort pochet gemaakt om de twee andere kaartjes in op te bergen.
Zo lieve bloggers ik hoop dat dit jullie ook inspiratie geeft!!!

Groetjes
Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten