translation

zondag 11 maart 2012

Candy 4 artikels

Der hebben reeds 4 personen zich aangemeld om mijn adresgegevens aan te vragen en dus hoop ik ook dat die personen zullen meedoen en me een kaartje zullen sturen, daardoor heb ik even een foto gemaakt van de 4 artikelen die ik ga weggeven als ik dus 4 kaartjes in mijn bus krijg, please doe mee voor de fun!!!! Mijn e-mail adres voor het aanvragen van mijn adresgegevens is mariabellekens@live.be en succes!!!

Groetjes en een fijn creatief weekend voor jullie allemaal!!!

Maria

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempels heb je voor je candy, Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Petra , ik hoop dat je mee doet!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe ook mee maar heb je adres hé van het kaartje dat je mij gestuurd hebt...
    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, bijna 60, ik kom 10 jaar achter je aan, eind van het jaar 50. Ik doe graag mee om je verjaardag een vrolijke te maken! GENIET, ook van dit jaar, ook bij het ouder worden.

    BeantwoordenVerwijderen