translation

zondag 18 maart 2012

CB meets other stamps

Sint-niklaas is de Ballonvaart stad bij uitstek gans de zomer vliegen hier ballons over ons huis, heel mooi om te zien soms, daarvoor hier dit zomerskaartje, de bloem komt van Chocolate Baroque en de ballon van Hero Arts, de takken komen van bij stamp-in-back. Zoals steeds krachtige kleuren gebruikt, distress ink, en zeer primitief als achtergrond(mijn stijl) ik vind zeer ingewikkelde achtergronden de max maar tot nu toe, heb ik nog geen bezienswaardige, deftige ,ingewikkelde, achtergrond kunnen op papier brengen, ik hoop ,het hoe, en met wat misschien in the nieuwe ART Specially terug te vinden, ik hoop terug nieuwe uitleg te vinden om mij te kunnen bekwamen in die technieken, ik bewonder dus de mensen die zo'n hele speciale achtergronden creëren enorm !!! Bedankt voor jullie lieve commentaren, Groetjes Maria

7 opmerkingen:

  1. WOW dear Maria, another beautiful scene and fantastic colors!
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super super mooie kaart Maria.
    Echt een plaatje om te zien.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was für eine schöne Karte, wunderbare Farben.

    Die Mohnkapseln sehen so herrlich aus unter dem Ballon.

    Groetjes Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maria wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt!!!
    De kleuren geweldig!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maria je creatie is heerlijk om naar te kijken...en eerlijk gezegd vind ik deze achtergrond heel speciaal...het gaat toch ook om je gevoel bij "iets", lekker iets eigens houden...:-)

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen