translation

zondag 25 maart 2012

Schelpenkaart


Nog even een schelpen kaart, zelfde versie als hieronder, maar ik vond het nogal een sombere kaart, daarom heb ik gewoon met een verstuivertje  een beetje bleekwater gespoten met dit wonderlijk resultaat, de kleuren werden totaal ander, ik heb enkel bruin en blauw gebruikt, en nu heb je een schakering van allerlei tinten, raar he wat bleekwater kan doen!!!

Nog een fijne zondag aan al mijn volgers!! En bedankt voor jullie fijne commentaren!!

Groetjes
Maria


11 opmerkingen:

  1. Pracht combinatie en prachtige uitvoering en kleur. SUPER.
    groetjes en fijne zondag
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is het!
    Ga ik toch ook eens proberen, spelen met bleekwater. Da's weer eens wat anders dan het alleen maar te gebruiken als schoonmaakmiddel.
    De kleuren zijn zo heel mooi geworden!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Maria, schelpen en zeethema's vind ik altijd prachtig.......ben er ook mee bezig voor een projekt!
    En goed idee dat sprayen met bleekwater!
    Fijne zondag en geniet van het prachtige lenteweer, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moin Maria,
    eine wunderschöne Karte.
    Die Muscheln sehen klasse aus.
    Die Farben sind so schön ausgesucht, so real, wie im tiefen Wasser.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren zei ik het ook al.
    Je schelpen kaarten en ondergrond zijn prachtig!!!
    Mooi ook, dat je nu je kaart alleen uit de schelpen laat bestaan.
    Zo komen ze nog beter tot hun recht.
    Vind dit echt supermooi gestempeld.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Maria, zoals je de "somberheid" hebt weggespoten met chloor...de kaart ziet er heel indrukwekkend uit!
    Het goede idee op het goede moment...en altijd spannend wat er dan
    gebeurt he...heerlijk :-)

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Maria! Geweldige techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maria

    in mijn blogpost stond het al hoor hihi, ik heb de stempel laten maken bij www.creadiva.be en ik heb hem 8 € betaald (zonder verzendkosten)

    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maria je hebt er echt een kunst werkje van gemaakt SUPER MOOI
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Maria, I love this creation ! Nice colour combination and inking ! Thanks for visiting my Blog and leaving your kind commments. Have a great day, Shirley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card, love the soft coloring.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen