translation

zaterdag 16 juni 2012

Tyvek

Op het event in Zeist had ik het boekje van Eefke Moes ( ART specially )gekocht, ode aan mijn stempeltjes, daar bij had ik een enveloppe gekregen bestaande uit Tyvek, het scheelde niet veel of ik had die enveloppe weggegooid, wat wist ik wat Tyvek was, tot ik tot mijn grote bewondering werkjes van jullie zag,( ik had nogal wat stempels gekocht ook op het event, en ik was nog niet aan het lezen van de boekjes gekomen,) toen besefte ik pas hoe belangrijk de enveloppe was, en vond ik hem gelukkig terug tussen mijn andere knutselpapiertjes, maar voor ik aan de slag ging heeft het dus nog enkele maanden geduurd, ik durfde gewoon die enveloppe niet stuk snijden wat als ik er niks van bakte, die speciale enveloppe om zeep, ik mocht er niet aan denken, vanmorgen toen ik nog eens op de blog van Jeanine keek, zag ik haar mooie ontwerp, de vitrine pop aangekleed met Tyvek, wondermooi, ik had niet de ambitie om dit te evenaren maar ik had er wel zin in om het toch eens uit te proberen, ik heb tevens nieuwe dylusions ink spray, en dit was eindelijk het grote moment om die twee eens te proberen en te combineren, met 3 ATC als resultaat, de eerste vond ik een beetje lijken op Europa van uit de lucht bekeken meer bepaald Italië en daarom heb ik er een vliegtuig bij geplakt, de tweede vond ik gewoon mooi van vorm en heb hem daarom zo gelaten, de derde bestaat gewoon uit restjes bij elkaar geplakt, ik vond ze gewoon te mooi om weg te smijten, ik hoop dat jullie der iets van vinden?, Ik heb mijn best gedaan, het resultaat leg ik voor aan jullie oordeel!!! Groetjes Maria

13 opmerkingen:

  1. Hi Maria, I LOVE LOVE LOVE these ! Wish I could figure out how you did it :) Beautiful ! Warm greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Maria, these ATCs are gorgeous. I love the pastel colours. Well done.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat zijn ze mooi Maria. Echt kleine kunstwerkjes. Gelukkig maar dat je de envelop nog niet had weggegooid ;-)
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my, this are beautiful!!! Love the soft colors and how they blend. Happy week-end, Ü
    Barb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cool effect!!!
    Love the colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, SCHITTEREND, gelukkig niet weggegooid. Ik had het ook al eens bij Janine gezien en vond het schitterend spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt zo schitterend maria. De kleurstelling is super mooi er bij. Gaaf gedaan hoor, edchte kunswerkjes.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your Atc are so stunning Maria.I love the colours.
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo zijn aparte atc's geworden.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn mening????????? ......

    G E W E L D I G !!!!! Ik kan het alleen maar herhalen, geweldig!!! Die achtergronden, het resultaat van het smelten, GEWELDIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, via Janine terecht gekomen op je blog.
    Wat een leuke ideeën heb je.
    Zelf ben ik niet zo bezig met deze technieken (dan heb ik nog meer tijd nodig in een dag ;-)
    Daarom vind ik het júist leuk bij jou aan te wippen.
    Ik ben dus een nieuwe volger!
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi Maria, zoals deze atc's zijn geworden. Lekker artistiek!
    En leuk zoals je Europa zag in die ene :-)..dus dat vliegtuig past er perfect bij. Tyvek is trouwens ook in vellen te koop bij o.a. De Stempelwinkel.

    Bedankt voor het mee laten genieten, groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er allemaal erg mooi uit, de kleuren zijn ook allemaal erg mooi gekozen
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen