translation

maandag 6 augustus 2012

Baby-gelukswens box

Onze buren hebben een kleindochter bij, en daarom wilde ik voor de ouders een baby wensbox maken, ik heb dit in het begin van het jaar voor een neef van mijn man ook gedaan maar dan voor een jongen, en zij vonden het toen schitterend, ik heb er heel wat tijd in gestoken daar ik de afmetingen verkeerd had berekend, dus na veel gepruts en tijd verspilling hier het resultaat!!! Bedankt voor het komen kijken en ik hoop dat jullie der iets aan hebben!!! Groetjes Maria

16 opmerkingen:

  1. Maria, ich weiß garnicht, was ich sagen soll.
    Mir fehlen die Worte.
    Was für ein tolles Werk, so viele schöne Bilder.
    Und diese herrlichen Mohnblumen, und die niedlichen Kinder.
    Klasse!

    Eine schöne neue Woche

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier kunnen ze toch niet anders dan super blij mee zijn! Wat heb je dit toch weer geweldig gedaan. Echt helemaal te GEK!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Maria ! WOW WOW WOW ! Your boxes (box inside box) are SO amazing ! So many creations all in one, the artwork is beautiful ! LOVE IT !!! Have a great week, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er super uit Maria en ik kan me voorstellen dat er heel wat werk in zit
    super mooi gemaakt en fantastische kleuren.
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwwwwww wat een super super mooie box
    Prachtig ,hier kunne ze volgens mij alleen maar heel blij mee zijn.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. But what a marvelous explosinsbox you've done! The outside is so beautiful and the pictures inside the first box are absolutely gorgeous. And then another box inside the first and also that one is so cute decorated and perfect for a little girl. What a great job you have done!
    Hugs
    Rosemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhhhh Maria, wat een prachtige babybox!! Wat heb je werkelijk iedere kant, zowel binnen als buiten, heel mooi "aangekleed". De kleuren zijn prachtig net als het stempelwerk...een heel mooi present, waar je trots op mag zijn!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is sit schitterend Maria. Wat een werk en een pracht uitvoering. Zoveel details en zoveel te zien. pracht kleuren en combi's.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend mooi Maria en wat een werk heb je hier aan gehad. Het is te zien dat je hier met heel veel zorg aan hebt gewerkt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig maria, ben gek op doosjes en maakte zelf ook al zulke doosjes met karton en stof, maar dit is zo leuk, geweldig ook hoe je het allemaal bij elkaar hebt gemaakt tot een geheel, daar zullen de de buren erg blij mee zijn, wat een mooi en bijzonder geschenk voor hun de geboorte van hun kleinkind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So eine wunderschöne Box, die tollen Stempel und die schönen Farben - eine großartige Arbeit, Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig werk Maria en kan me voorstellen dat er heel wat uurtjes in zitten! Ik kom ogen tekort om al het moois te bekijken, chapeau! warme groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow....wat een creatie laat je hier zien. geweldig gemaakt. super die combinatie van kleuren. en wat laat je prachtige stempels zien op je werkstuk!!.
    echt prachtig.
    die binnenwerk is ook zo schitterend om te zien. prachtige kleuren en stempels!! wauwie.
    knap werk!!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It's an amazing box, just a little treasure.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOWOWOW what an incredible unique art work, fantastic I'm really excited!All the stamps and color combination is awesome, dear Maria!
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een project, seg! word ik stil van =D Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen