translation

dinsdag 19 februari 2013

Take time to smell the flowers- nog enkele

Ja , wat zijn deze stempels handig , een plezier om mee te werken, zo gemakkelijk!!, Ik kon het dus niet laten om ze vandaag te combineren met andere stempels , ziehier het resultaat, de achtergrond stempels zijn van Hero ARTS , het kantje werd met witte embossingspoeder vast gezet op kaart en op label, op ATC werd groene embossingspoeder van WOW gebruikt, de bloemenstempels zijn van Paper ARTSY, De achtergrond van ATC heb ik voor het eerst gemaakt met wax papier dat ik van Yvonne Van Hoof heb gekregen om eens uit te proberen (bedankt nogmaals hoor Yvonne!!) wat een mooi resultaat krijg je hiermee, zal het zeker in de toekomst nog proberen!!! De kleurtjes die ik heb aangebracht zijn weer mijn lievelingskleurtjes, enkel de ATC heb ik in groene tinten, gemaakt, want dat is de volgende uitdaging voor Yahoo stempelgroep waar ik ook bij ben, ik ben wel nog maar wat aan het uitproberen, want voor de groep mag het enkel met groene tinten, ik heb dus lekker een ATC'tje voor mezelf gemaakt!!! NOg veel plezier en creativiteit deze week!!! Groetjes Maria

23 opmerkingen:

  1. Oh, wie schön...
    Maria, du hast wieder herrliche Kunstwerke geschaffen.
    Wunderschön deine Karten und Tags.
    Die Hintergründe sind superschön.
    Mir gefallen diese modernen Blumen-Stempel sehr gut.

    Umarmung Sophie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are so beautiful Maria.I love them a lot.Great backgrounds and colours.
    Greetings
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria,
    Wat is dat goed gelukt met het waxpapier! Je ATC is geweldig mooi geworden. Leuk dat je er zo enthousiast mee bent, blij dat ik je een stukje kon opsturen voor jou om uit te proberen.
    Je kaart en label zijn ook weer prachtig, mooie kleuren, en erg leuk met gebruik van de doily (het stukje kant), doe het heel goed.
    Nog veel plezier met het waxpapier!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kantstempel trekt mijn aandacht. Heel mooi in combinatie met de bloemen. Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Maria ze zijn super mooi geworden, ook je kleur gebruik is weer erg mooi
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en mooi!!!! Pracht stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk prachtige creaties, geweldige stempels en dat wax papier is idd erg leuk om mee te werken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Maria , wat een mooie stempels zijn dit en zo een mooie kleuren .
    echt geweldig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige werkjes laat je zien met die stempels. heel erg mooi.
    de kleuren zijn prachtig gecombineerd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige combinaties heb je gemaakt met je stempels die je voor valentijn hebt gekregen. Ik ben zoals je weet niet zo veel op de blog geweest ik heb dan ook een aantal berichtjes terug gekeken. Ook daar staan prachtige kaarten. Ook degene met het zeilschip vind ik erg mooi geworden. En dank je wel voor je woorden in je berichtje. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow these are all gorgeous Maria, fabulous combination of images, colours, & inking, love them! Take care, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your beautiful colored creations are always dreamy like fairytales!I love them all.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful work! I love the new PA images and you have done them wonderful justice! Love love love your vivid color! Beautiful work! New follower here!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele mooie kaarten, prachtige kleuren en die stempels zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inm Zusammenspiel mit den gestempelten Spitzen sind das prächtige Werke, Maria!
    Liebe Grüße.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Marja...doe mij maar de groene! Nee, nee grapje...al vind ik die heel geslaagd, de anderen zijn net zo mooi hoor..Prachtig werk.
    Grtjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stuk voor stuk super mooi Maria
    Echt een pracht serie,
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke stempels Marja en mooi gebruikt door jou.
    Het ziet er fris en voorjaarsachtig uit.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, Maria! De andere stempels passen er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is het weer heerlijk om weer al dat moois op je blog te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, Maria, these are so beautiful!! Love what you've done with the stamps, and the doily lace is such a great addition - what a wonderful stamp! Glorious colours - I especially like the ATC (being a simple colour girl myself so far!!). Thanks for your lovely comment.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super, super cute! I love the whimsical doodle look! So cheerful! Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen