translation

donderdag 5 september 2013

Nog wat restjes???





Vanmorgen kon  ik  na mijn paardenkaart, niets zinnigs meer bedenken,( te warm  boven in mijn hobbykamer denk ik!), en dan gaat het helemaal fout met mij, en vooral met mijn achtergronden, ik wist niet goed wat ik wou, dus verprutste ik maar wat achtergronden, (hele mooie zelfs) maar ja das't risico van het vak , niet?, Uiteindelijk heb ik dan maar besloten wat Kerstkaarten te maken, met die restjes die nog konden dienen,  bijna geen stempelwerk alleen knippen met een pons en plakken, helemaal niet mijn stijl maar het gaat wel niet?? De bovenste kaart is ook ontstaan uit restjes achtergrondjes en proefafdrukjes die werden geembost, en die eerst in de prullenbak waren beland,  ik vraag  me af ,is dit de meest misse kaart ooit of valt ze nog mee!!!

Groetjes en fijn weekend!!!

19 opmerkingen:

  1. Beautiful creations with the leftovers! Love the colours you use, they are always so vibrant. The backgrounds on the previous post are also beautiful. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Me again... hey too funny we are leaving comments for each other at the same time ! Yes Miranda has been a great source of inspiration but we all yes have our own styles too :) Have a wonderful day, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha...kerstkaartjes, terwijl je zit te puffen :) maar ze zijn wel heel mooi, knap wat jij allemaal met restjes doet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Die kaart met de vogeltjes is echter wel mijn favoriet.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes en dat van restjes dus niets weggooien .
    Ik vind dat je ze toch heel leuk gemaakt hebt hoor .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie passende tekst op de eerste kaart: Creativity is allowing yourself
    to make mistakes! haha. Helemaal niets mis met je kaarten, prachtig!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn juist leuk en die kleuren combinaties juist prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap hoe jij je restjes weet om te toveren tot mooie kaarten. Die tekst op de eerste kaart vind ik super en heel toepasselijk.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat die restjeskaarten maar op ons los Maria! Ze zijn altijd een plezier voor het oog! Zeer mooi!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt ja wel wat anders als wat je anders maakt maar toch ook wel weer leuk om eens wat anders te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great idea. Wonderful pieces with the left overs from earlier cards. Love the brilliant color combinations.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your alternative Christmas colours and style - what a brilliant way to use up the leftovers. Fantastic cards altogether!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are beautiful and so original, Maria! I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kerstkaarten!! Leuk idee met die aparte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The cards don't look like they've been made with left-overs! Great idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toll, Maria, ich glaube viele Leute mögen das.
    Es ist modern und nicht so kitschig.
    Mir gefallen deine ausgefallenen Ideen immer :-)

    Groetjes
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kaarten Maria, ik wou dat ik met mijn restjes zoiets moois kon doen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen