translation

vrijdag 15 november 2013

Doosje met jofy's






Ja, het is al een tijdje geleden dat ik nog een doos heb opgepimd , en daar ik er echt weer zin in had , toch even een doos met de jofy stempels bewerkt, ja ik werk nog steeds met papier dat ik daarna op de doos kleef , ik heb eenmaal op de doos zelf gewerkt maar dan moet je al goed weten hoe het er moet uitzien, volgende keer misschien!! De doos heb ik van de Pipoos, en eerst werd ze in het zwart geverfd met acryl verf!! Ik hoop dat jullie dit kleurenfestijn toch kunnen waarderen , de doos gaat naar mijn nicht samen met een jofy kaartje , en dit voor haar verjaardag op 20 november!! Hopelijk vind ze ze wel mooi, anders zal mijn achternichtje het wel kunnen waarderen denk ik dus geen nood!!

Van mij aan al mijn volgers een heel fijn weekend en veel stempelplezier!!

Groetjes
Maria

34 opmerkingen:

  1. Magical way to use your wonderful work with these stamps - this is an absolute delight, Maria!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous colourful fun project Maria, I adore what you did with those Jofy stamps, the colours have come out amazing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het toch mooie stempels die jofy stempels ik heb ze nog niet maar ik denk er sterk aan .
    Je doosje is ook prachtig en je vorige kaartje ook.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super je ladekastje en anders als ze hem niet mooi vindt stuur hem maar naar mij hoor :)))

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, Maria! I feel extra happy just visiting your blog and seeing your beautifully colored projects and happy little critters! Wonderful design and I just love your use of color here! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kleurrijk doosje! een plezier om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk werkje en die kleuren echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kastje heb je gemaakt!! Prachtige combinatie van de stempels en weer zo lekker kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig doosje heb je er van gemaakt, zóóó vrolijk met alle kleurtjes en stempels die je gecombineerd hebt. Ik weet zeker dat dit in de smaak gaat vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die herrlichen Farben und Motive, das ist so wundervoll gestaltet, großartig Maria!
    lg Uli

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een gaaf doosje geworden. Prachtige stempels en kleuren. Wat een mooi kadootje!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww...ik wou dat ik je nicht was :-)). Dit zal ze vast geweldig vinden Maria...wat heb je prachtige, vrolijke kleuren gecombineerd en wat komen de Jofy stempels er prachtig op uit!!! Een topcreatie...
    Fijn weekend Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt suuuuper gaaf Maria. Wat een super leuk kleurrijk geheel. Geweldig gebruik gemaakt van de jofystempels. Mocht t kadootje niet in de smaak vallen.....wil ik best mijn adres geven ;)
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kleurenfestijn gewoonweg schitterend! Wat een mooie doos is dit geworden, Maria! De kerstkaart hieronder is trouwens ook een plaatje, die had ik door tijdgebrek nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a wonderful box Maria! Very colorful. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow dit ziet er schitterend uit en de kleuren zijn
    Fantastisch!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That's a wonderful project, just fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dit er gezellig uit. Hele vrolijke kleuren en
    heel leuk gedaan. prachtige stempels. Kortom
    een heel leuk kastje. groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superkleurig en supermooi gepimpt Maria!! Prachtige achtergrond!! En een mooie collectie stempels heb je gebruikt.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Maria, prachtig, die kleuren en de stempels, super !!! Als je nicht dat niet mooi vindt, amai !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, ik ben sprakeloos . . . . . . wat mooi. En die kleuren . . . geweldig mooi.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW these are so beautiful ! Love the colours and combination of whimsical designs. Wonderful ! Happy Sunday, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super de super leuk kadootje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Maria,

    Ben druk maar nooit te druk om bij jou ook te genieten. Hoe geweldig dit kleur-rijke mooi's en wat ben je toch heerlijk bezig. Ik geniet enorm hiervan zo leuk en zo...apart.

    Warme lieve groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is een heel project waar je mee bezig bent geweest, maar het resultaat mag er zeker wezen erg mooi gemaakt, prachtige kleuren en stempels heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die Box und die Karten sind wunderschön und die kleinen Vogelhäuser echte Highlights!
    Liebe Grüße, Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh my word Maria... this is STUNNING!!!!! So pretty, I love your colours and how you put the project together.... just blown me away! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OHHHH Maria, deze is MOOI, wat een prachtige kleuren en wat een mooie compositie! Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend mooi cadeau heb je voor je nicht gemaakt. Daar is vast heel veel tijd in gaan zitten. Prachtig resultaat.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a lot of awesome creations, love the colorful compositions.
    Have a nice weekend,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijke vrolijke kleuren op deze mooi gepimpte doos! Helemaal zoals ze van Jofy ook speels met heldere kleuren werken... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig leuk deze gepimpte doos.
    Ik zei het al eerder, maar je bent een kei in het gebruik van de Jofi stempels.
    Ook passen al deze vrolijke kleuren erg goed bij de evenzo vrolijke stempels.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mega mooi en kleurrijk echt tof gedaan

    BeantwoordenVerwijderen