translation

zaterdag 30 november 2013

Eenvoudige nieuwjaarswensen!




Helemaal anders voor mij, heel eenvoudig, één laagje's kaarten, heel zuinig maar toch mooi, de super mooie bloemen stempel had ik gezien bij Anita en was er helemaal verliefd op de swirl heb ik al een tijdje liggen maar bij Miranda zag ik hem weer zo prachtig verwerkt dat ik hem ook eens wilde uit proberen, de bloem en de swirl gaan perfect bij elkaar vind ik zeker voor deze eenvoudig kaartjes!! Ik heb er een kaartje , een mini kaartje en een label kaartje van gemaakt ik hoop dat jullie ze leuk vinden!!

Nog een fijn weekend!!
Maria

27 opmerkingen:

  1. Eenvoudig is het niet, stijlvol wel. Ik vind ze prachtig !
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad wat mooie stempels. sierlijke uitstraling.
    erg leuk gedaan om er zulke kleine projectjes ervan te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig. Inderdaad een hele mooie stempel!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie stempel, en wat je ermee gedaan hebt geeft een prachtig resultaat

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsof die twee stempels voor elkaar gemaakt zijn, schitterend! Erg mooie dingen heb je ermee gemaakt, heel sierlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous CAS style, I love that flourish I have it too :) Have a wonderful weekend, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great idea, and beautiful flourish, Maria! Thanks for sharing how to make something very elegant in a short period of time! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, eenvoud siert de mens en vind dit helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend!! Perfect die combinatie van bloem en swirl. De bloem heb ik ook, maar nog niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic, Maria.

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze prachtig Maria! Die swirl heb ik ook en al veel gebruikt ook want hij is zo veelzijdig en mooi.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. They're so cool, Maria - I love the three different sizes, and how that changes the energy of the card, and I love that they travel over onto the back too!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes en wat leuk die formaat verschillen met dezelfde stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow Maria, these are totally stunning!!! Love how you have stamped over the fold on some of them, I also love their delicate colours, really stunning!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie serie Maria...leuk om te zien hoe de stempels uitkomen op de verschillende papiergroottes.
    De bloem en swirl zijn zeker erg mooi .. leuke resultaten! Fijn weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie combinatie van de swirl en de bloem. ik vind het mooi dat de tekening op de achterzijde verder loopt.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very beautiful and elegant cards Maria! Love the colours and the pretty stamps. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaarten, mooie swirl stempel!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige cas-kaarten heb je ermee gemaakt. Die swirl stempel is inderdaad prachtig. Ik heb 'm ook 😊
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het mag voor jou eenvoudig zijn geweest om te maken, maar . . . . dit heeft een elegante en exclusieve uitstraling. Prachtig hoor!!!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hach, einfach wunderschön sind deine Karten Maria!

    BeantwoordenVerwijderen