translation

donderdag 12 december 2013

Ik verlang naar de lente!!!



Jazeker, ik verlang naar de lente, ik vind de winter maar niks, heb nooit erg gehouden van de winter, zelfs niet om in de sneeuw te sporten of zo, dus ja hoor ik verlang naar de lente, het hernieuwen van het leven het terug krijgen van mooie kleuren, vogeltjes die fluiten, etc etc, dus vandaag even een lentekaart , veel te vroeg ( we hebben nog 6 maanden winter!!) maar vandaag had ik hier zin in na mijn 70 kerstkaarten werd het tijd voor iets ander!!!, ik hoop dat jullie der van kunnen genieten en hierbij wil ik mijn nieuwe volgers ook hartelijk welkom heden , ik ben altijd blij dat ik weer nieuwe volgers bij krijg , toch  een bewijs dat ik nog goed bezig ben , niet?? Dus hartelijk welkom en hopelijk kan ik jullie iets bij leren!!! Hier heb ik weer mijn eerste liefde gevolgd, namelijk distress inkten gebruik !! Als er vragen zijn stuur me vlug een mailtje dan zal ik hier zeker op antwoorden, maar bij mij is de kaart duidelijk, geen speciale technieken of zo gewoon stempelen, inkleuren en enkele 3D elementjes aan toegevoegd!!

Veel plezier en tot gauw!!
Groetjes
Maria

23 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke lente-collage Maria en wat heb je de Stampinback vogeltjes leuk uit laten komen.
    Hier lokken we de fluitende vogeltjes naar huis....strooi veel vogelvoer als het koud is en dan komen er roodborstjes,
    vinken, musjes, koolmeesjes, een enkel pimpelmeesje en winterkoninkje, maar ook duiven en merels, zanglijsters etc...
    Leuk en gezellig uitzicht!
    Fijne dag verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon.
    Erg leuk gemaakt Maria.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Maria,
    ik ben toevallig op jouw blog terechtgekomen en vind dat je heel mooie kaarten maakt.
    Ik ben dan ook volger geworden.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De winter moet nog beginnen Maria! Maar als ik naar je prachtige kaart kijk, krijg ik ook zin in de lente.Echt een schitterende kaart. En de kleuren zijn ook zo mooi!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a glorious card. Oh, hurry up winter! Bring on Spring!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart en van mij mogen ze de winter ook houden.
    Sla dit seizoen ook graag over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW what an amazing collage. Love how you created the spring, with birds butterflies and flowers, I'm waiting on it!!
    Lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning Maria, love those bird stamps specially and the way you have coloured them, such beautiful stamps too!
    Like you I look forward to Spring and Sping time projects, funnily enough, this morning it was so mild here, it almost felt like Spring, but I am sure that will change soon... Have a lovely day even though it is still winter for a long time...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaarten met die vogels....die staan bij mij ook een verlanglijstje, net als die paarden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook totaal geen wintermens, hoewel het wel lekker is om bij de loeiende houtkachel te zitten als de wind buiten guur om je oren waait. Wij moeten wel zeker 4 keer met de honden naar buiten ongeacht het weer, dus ik wil ook graag lente!! Je kaart is helemaal super. Echt een hele mooie lentekaart en een prettige afwisseling tussen alle kerstkaartjes :-)
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tussen of na al die kerstkaarten zijn we idd aan iets anders toe en dan is een lentekaart van harte welkom! En het is een heel mooie kaart geworden Maria!! Er valt heel wat te beleven op deze kaart! Super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende vogelkaart!! Ik hou ook niet van de winter, maar we moeten het er toch mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten weer en die kleuren wat zijn ze prachtig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten. Hoe heerlijk en mooi ik de lente ook vind en de sneeuw doodeng voor de mensen die er door moeten vind ik die wel erg mooi. Vooral ook heldere vorstdagen geniet ik van. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh dat was het eerste wat ik dacht...oh Lente! Prachtig geworden, wat leuk dat je met onze hobby kunt verblijven in elk seizoen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So pretty Maria! I love how the picture fits together as a whole even though it is made up of small pieces... very clever design!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Maria! En deze warme kleuren doen de kou even vergeten.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very beautiful Maria with such a great collage of images and squares. I love the peony flower you used :) Have a great weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hou ook niet van de winter dus ik leef helemaal met je mee, hoewel ik de tijd naar de kerst nog wel gezellig vind maar daarna mag de lente wel beginnen :) Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi stempel werk en hele mooie stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Golly - 70 Christmas cards? I'm not surprised you were longing for Spring after that! And this is a beautiful card full of the joys and colours of that time of year. I love Winter when you get those lovely frosts or snow and bright blue skies, but usually we get grey, damp, bitterly chilly days, and at the moment wind, wind, wind - so I'm not enjoying it at all!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen