translation

dinsdag 18 maart 2014

Zenn- geboorte

Allemaal bedankt voor jullie lieve commentaren,  daar kan zo ik ontzettend van genieten!!!

Vandaag heb ik twee kaartjes gemaakt, eentje dat de naam Zenn krijgt en het tweede is een voor mij zeer eenvoudig geboorte kaartje,  eenvoudig want jonge mensen houden van eenvoud!!!
Ik was vandaag een beetje aan het spelen met mijn dylussion inkten en mijn glittermist, ik had dus een paar glimmende achtergronden waar ik niet echt van wist wat ik ermee ging doen, en toen zag ik mijn CB stempels met de  boeddha  en maakte ik het volgend kaartje , ik vond de kleuren zeer geschikt voor deze stempels ,  vanmorgen kreeg ik een geboortekaartje van de dochter van een goed kennis, ze was juist bevallen van een dochtertje, daar jonge mensen het graag sober houden , heb ik dit kaartje gemaakt, Art Journey stempels ontmoeten Stampinback stempels!!! Ik hoop dat jullie dit weer leuk vinden!!
Nog een gezellige week en tot de volgende!!

Groetjes
Maria

28 opmerkingen:

  1. Beautiful tranquil scene Maria, fabulous background effects! Ahh, that baby is so sweet, love the roses around baby. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Maria, de kaart met de CB stempels...mysterieus!!! En je geboortekaartje is ergggg lief, en mooi combi van stempelmerken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two beautiful cards. The baby card looks adorable.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maria, wat zijn dit ook weer mooie kaarten!! En wat heb ik genoten vandaag, want ik ontving mijn AS boekje. Er staat gewoon een hele reportage van jouw kaarten in en allemaal met de meest prachtige kleuren en technieken. Schitterend werk heb je aangeleverd.
    Ik zal er nog vaak naar kijken en genieten.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cards, both of them, love those warm colours! The top one specially is so serene and peaceful, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love both, but the first one makes for a gorgeous scene! Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, Maria! Your two cards certainly blend together beautifully - both full of life and beauty, peace and tranquility! Beautiful colors, too! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  8. They are so beautiful Maria.I love the colours and backgrounds.
    Greetings
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zen kaart is mooi; zo lekker vrolijk van kleur en toch helemaal passend bij de stempels! En het geboortekaartje is gaaf gecombineerd van stempels en mooi anders van kleur! Fijne dag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze zijnweer mooi, vooral de zen kaart, een echte Maria kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zijn ze mooi, vooral de bovenste.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat moi! Prachtig de bovenste en heel bijzonder de onderste. Je bent een echte kunstenaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaartjes, mooie combinatie van kleuren en stempels en heel herkenbaar JIJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaarten!! Je Zen kaart is perfect met die kleuren en witte omlijning. Je babykaart is zo lief in die kleur, weer eens wat anders als roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beide kaarten vind ik erg mooi geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Two beautiful cards Maria, I love the warmth of the colours you've used.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee prachtige kaarten Maria, vooral de eerste spreekt mij enorm aan.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi is die Oosterse kaart, prachtig gedaan! de eenvoudige babykaart mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Maria, beautiful Zen card above, the colours are gorgeous. The baby card is great with the roses. Warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt weer 2 prachtige kaarten gemaakt!
    Gezellige dag verder!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer 2 super kaarten Maria, de eerste geniet mijn voorkeur ! Ook proficiat met al je kaarten in het nieuwe Art Specially boekje ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je de laatste maanden vele mooie dingen gemaakt. Ik was een tijd out en bekeek vandaag de gemiste pagina's...Groetjes en ik kom geregeld weer hoor. Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  23. weer 2 hele mooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beider Karten sind wunderschön.

    LG _Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Zen kaartje, heel mooie kleuren en super met die witte accenten!
    Ook je babykaart vind ik supermooi. Ik ben niet jong nochtans :)
    Die rozen doen het goed he op een babykaart, ik zag dat Godelieve ze ook al combineerde op een babykaart. Een echt stiksel ook denk ik, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So full of beauty and serenity - wonderful works to catch up on as always...
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen