translation

donderdag 22 mei 2014

Life is beautiful, with PAN PASTEls!!





Ja mijn kaarten van vandaag heb ik volledig met panpastels gemaakt, ik heb echt  een haat - liefde relatie met panpastels,  ik heb een hele reeks kleuren aangekocht en de helft had ik nog niet open gedaan ik denk dat mijn laatste kaarten met panpastels dateren van voor nieuwjaar, al vind ik het een prachtig product , toch kan ik er mijn draai nog steeds niet mee vinden, de kleurencombinatie  (ik kan toch kleuren combineren, dacht ik?,) maar met panpastels lukt dat niet al te best vind ik zelf , er zullen natuurlijk mensen zeggen dat ik eerst alle kleuren moet aankopen voor ik er echt iets moois van kan maken, maar ja mijn beurs raakt ook wel eens leeg, dus zal ik het moeten doen met wat ik heb, hier dus 3 kaarten , niet helemaal naar mijn zin, maar ik vind dat ze er wel door kunnen daarom laat ik ze jullie maar beoordelen!!! Ik denk ook niet dat ik de volledige techniek onder de knie heb, ik zal nog veel moeten oefenen!!

Groetjes
Maria

27 opmerkingen:

  1. Al kan je er volgens jouw niet mee overweg, je kaarten zijn schitterend geworden!! Prachtig van kleur en je hebt echt niet alle kleuren nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze toch echt zeer goed gelukt!! Ik denk dat je zelf aan de kleuren moet wennen omdat jij normaal gesproken veel intensere kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind ze goed hoor niet zo kritisch zijn .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Three fabulous pieces, I love the faces.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful composition, I love the faces, I have them too. Love the soft color combination.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze elk toch zeker heel mooi! Die gezichtenstencils zijn prachtig he?
    Ik gebruik zelf heel vaak wit, grijs en/of zwart of eenzelfde kleur maar dan donkerder of lichter en ga dan over de eerste kleur heen. Voor mij voelt het als schilderen met chalk en zo gebruik ik de kleuren ook; een eerste basis-kleur zet ik op en ga deze bewerken of aan de randen vervagen/ donkerder of lichter maken met een tweede kleur. En als het niet bevalt gaat de gum eroverheen en start ik opnieuw... Zo heb je ook niet zo veel kleuren nodig; ik heb heel lang maar tien kleuren gehad... Hoop dat je er nog vaker met plezier mee werkt!
    (En anders is dit iets voor een volgende afspraak?)
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschöne Werke, liebe Maria. Die Frauenköpfe gefallen mir total gut.

    Liebe Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke gezichten/stencils! En je kaarten zijn prachtig Maria!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, subtiele kaartjes Maria! Hopelijk ga je de panpastels meer waarderen gaandeweg. Ik ga ze niet aanschaffen, het wordt gewoon teveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. They are all so pretty. I think you've got the hang of these Pan Pastels Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In 1 woord: SCHITTEREND! Het is haast niet te geloven dat je dit alleen maar met panpastel hebt gedaan..! zo mooi :)

    Een fijn weekend
    en lieve groetjes van ons 2'tjed

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt leuk gewerkt met de PPtjes Maria, de stempels en de stencils...wat kan er toch veel he, met onze hobby!
    Fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maria wat heb je weer een mooie kaarten gemaakt, je verjaardag was er een beetje bij in geschoten maar als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag anders had ik zeker een kaartje voor je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb nog niet gewerkt met panpastels Maria, maar ik vind jouw kaarten wel geslaagd. Prachtig hoe jij die verschillende stempels combineert.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful designs with great combination of images and stenciling. Looks like you are having fun with Pan Pastels. Have a great weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The cards are beautiful.LG Solvey

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooo...wat leuk dat uiltjes op het hek. je hebt prachtige kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De kaarten zijn prachtig Maria ! Ik heb ook al een paar Pan Pastels, maar moet nog veel oefenen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze prachtig, geef nog niet op, want dat zou jammer zijn. Het is zo fijn spul om mee te werken.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deine Karten sind wunderschön! Die zarten Farben passen sehr gut zu den Motiven!
    lg Uli

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a gorgeous collection of cards Maria, I love the pan pastels and these are wonderful.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such beautiful work layering the images - these are wonderful, Maria.
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen