translation

dinsdag 29 juli 2014

Maak enkel gebruik van de Tangled Fragments stempels om je kunstwerkjes te maken!!

Ik hoop dat iedereen nog van het mooie weer kan genieten!! Voor mij is het echt te warm enkel aan zee vind ik het nog gezond!!!( ik heb er juist een paar dagen gezeten!!)Zelfs regen vind ik nu interessant , en dan kunnen wij ons toch nog goed vermaken met onze fantastische hobby , niet??? 't ja ik ben echt geen zomer mens geef mij maar de tussen seizoenen!!!
Vandaag toon ik jullie enkele voorbeelden , gemaakt met de "Tangled Fragments" stempels van CB en zoals jullie kunnen zien had ik geen enkele andere stempel nodig om een tafereeltje uit te beelden of een mooi verjaardagsplaatje te maken!!!




Zoals jullie kunnen zien heb ik hier weer wat gespeeld met mijn Pan Pastels, ik gebruikte Oranje, Burnt Sienna, Bright Yellow Green and Rich Gold!!!

Voor de eerste kaart heb ik gewerkt op wit papier, stempelde ik met versamark en gebruikte ik een Pan Pastel tool om de kleuren aan te brengen (ook op mijn tweede kaart ging ik zo van start!!), voor de bloemen gebruikte ik de leaf fragment stempels, ik heb alle blaadjes uitgeknipt en heb ze zodanig geplaatst dat ik een bloem vormde, mooi , niet?? De vlinders werden eerst met een mal en mijn cuttlebug uitgeknipt en dan heb ik ze bestempeld zodat ze een mooi patroon op hun lijfjes kregen!!!

de achtergrond  van de tweede kaart is heel eenvoudig te maken , ik heb mijn acryl blok 4 maal met versamark beinkt en afgedrukt op mijn papier beginnend van uit elke hoek, en dan  oranje panpastels met een sponsje aan gebracht, alles goed fixeren natuurlijk
 Hier gebruikte ik weer de "leaf fragments" , knipte ik de bladeren weer uit en maakte hier mee een kader rond mijn verjaardagsstempel ( hier gestempeld op een apart kaartje en aangebracht met goud Pan Pastel hier en daar zette ik nog wat schelpjes  op deze achtergrond)  de vlinders werden gemaakt zoals op de eerste kaart, ik heb hier en daar nog wat uitgeknipte blaadjes aan toe gevoegd om het geheel nog wat accenten te geven!!

Ik hoop dat mijn uitleg te verstaan is (zoals ik al gezegd heb ik weet wat van de warmte) maar ik dank dat de kaarten voor zichzelf spreken!!

Ik heb echt genoten van mijn fragments stempels en hoop dat jullie mijn werkjes mooi vinden en het ook eens zullen proberen!!!

Nog een fijne stempeltijd in deze warme zomer!! Geniet!!!
Maria

20 opmerkingen:

  1. Je uitleg is heel duidelijk en interessant om te lezen, Maria. Maar de resultaten zijn nog veel leuker om te bekijken, wat zijn het weer prachtige kaarten! Het weer gaat weer wat warmer worden, sterkte dan maar voor jou! Ik snap wel wat je bedoelt, hoor, dat hele warme hoeft van mij ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two beautiful cards Maria, love them both and well designed with gorgeous colours too.xx


    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn kunstwerkjes op zich Maria!! Bedankt voor de info! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi weer deze kaarten! De stempels en kleuren passen zo mooi bij de vormen die je gemaakt hebt! En het frame op de 2e kaart is heel bijzonder! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW i loove your both cards,love the flowers,butterflys and beautiful colors,just amazing creations,love so much..

    have a nice week :-)

    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt!! Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer heel mooi en heel apart.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en speelse resultaten met de CB stempels en de PPtjes Maria!
    groetjes en s6 met de warmte!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer heel erg mooi!!
    En je kleuren zijn weer subliem.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Door de vakantieperiode ben ik hier al een tijdje niet meer geweest. 'k ben dan maar vlug eens gaan scrollen en wat heb ik weer veel moois gemist. Prachtige kunstwerken, heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely organic shapes and colours, fab cards! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 mooie kaarten en goede uitleg kleine kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel iets anders maar weer erg mooi. Groetjes Janny. P.S. te warm vind ik niet lekker. Maar ik hou toch wel van de zomer als de luchtvochtigheid maar niet te hoog word met hoge temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met vlindertjes doe je het altijd goed! Mooie kaartjes alweer x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan Maria, ja, die stempels zijn heel speciaal hé ! Voor mij moet het ook niet té warm worden, maar we kunnen niet aan het weer draaien, helaas.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zwei wunderschöne Karten, die herrlichen Stanzmotive hast Du genial eingesetzt.

    Ein schönes WE
    wünscht Dir
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stempels zijn dat. En de kaartjes zijn gewoon prachtig.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen