translation

zaterdag 16 augustus 2014

Eindelijk met pensioen!!!




Ja het is zover, nog zes weken te gaan en dan ga ik op pensioen, en ik ben er niet echt rouwig om, en met mijn vrije tijd zal ik ook wel iets kunnen doen zeker, ik heb nu zoveel tijd te kort dat ik echt uitkijk naar meer tijd, enkel het sociaal contact zal ik wel missen en daar zal ik zeker moeten aan werken, want ik sluit me nogal gemakkelijk op in mijn hobby kamertje en kan daar wel genieten maar met de reden dat veel van mijn vriendinnen niet verstaan wat ik daar altijd doe, maar ja 't belangrijkste is wel dat ik doe wat ik wil doen, natuurlijk , ook bewegen zal ik moeten onderhouden, want ik zit nogal gemakkelijk stil zonder mij nog te bewegen, al hou ik enorm van fietsen en wandelen, vroeger deed ik dat nochtans veel meer en was mijn conditie dan toch ook veel beter, twee punten waar ik zeker moet aan werken, vrienden en bewegen, en verder MIJN HOBBY!!!Ja ik zie er al naar uit, ik was nooit van plan om zo lang te werken, 40 jaar elke dag, neen ik mag niet liegen de drie laatste jaren en ik part-time gaan werken om meer tijd te kunnen besteden aan mijn hobby, daar ik 12 jaar alleen was met 3 opgroeiende kinderen had ik toen de luxe niet om thuis te blijven want der moest brood op de plank komen, maar toen ik op mijn 50ste mijn tweede man tegenkwam kon ik eindelijk op mijn 57ste toch wat gas terug nemen en even genieten van mijn hobby!!

Ik heb hier mijn uitnodigingen voor mijn pensioneringsfeest om te laten zien, zijn ze niet mooi geslaagd!!?? Daar ik ze reeds verstuurde en reeds verneem dat ze toegekomen zijn mogen jullie ook even genieten, ik heb er 60 gemaakt dus een hele klus!!!Maar al zeg ik het zelf ik vind ze wel geslaagd!! De verwelkte  bloem dat ben ik ja, juist geraden, maar ik hoop nog lang niet verwelkt te zijn voor wat ik graag doe, namelijk werken met kleurtjes en papier!! Nog een fijn weekend !!

Groetjes
Maria

44 opmerkingen:

  1. Beautiful invitations Maria, and congratulations on your coming retirement. I'm sure you are looking forward to it and counting the days to go.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you are so busy! They all are so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende uitnodigingen, Maria! Dat wordt echt genieten, al die vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige uitnodigingen en wat heerlijk dat je binnenkort niet meer hoeft te werken en lekker je tijd te kunnen besteden aan leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Maria,een hele klus, zoveel kaarten. Maar wat een prachtige uitnodigingen heb je gemaakt. Zo mooi gecombineerd met je stempels. Ik weet dat je enorm uitkijkt om met pensioen te gaan. Nog even aftellen Maria. Binnenkort kun je zelf je tijd indelen en genieten, zoals je passie..stempelen.
    Gezellig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een heerlijk vooruitzicht! En je kaarten zijn werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten! Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je pensioen, lekker veel tijd voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cards loving the images, colours are just beautiful .xx
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are awesome Marie! What a lovely combination of colors and beautiful composition. Congratulations on your retirement! How wonderful - enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful set of invitations. Congratulations on retiring, its the beginning of a whole new time of life and I can real recommend it.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maria, wat heb je dit weer schitterend gedaan en wat een werk!! Straks nu maar lekker genieten van je pensioen, maar je moet niet denken dat je meer tijd krijgt, want ik kom nog steeds tijd te kort. Ik ben aan de swap begonnen, maar het vlot nog niet erg, het komt echter goed hóór.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Maria. Wat fijn dat jij wat meer tijd gaat krijgen voor het gene wat jij graag doet.
    Het zal zeker wennen zijn maar jij hebt het wel verdiend als ik in het kort jouw verhaal
    mocht lezen. Als je je verveelt of beweging ( stempel beweging ) nodig hebt ben je welkom.
    Heel veel plezier op jouw afscheidsrfeest. Ik kijk uit naar al jouw werk wat komen gaat.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Maria ,ook ik ga met pensioen en zit met het zelfde probleem maar bij mij heeft de buurvrouw al gevraagd of we een paar keer per week
    gaan wandelen dus dat ga ik maar doen en natuurlijk veel hobbyen . Je uitnodigingen zijn heel erg mooi en een verwelkte bloem vind ik je niet hoor . zeker zo jij je kaartjes maakt dat is genieten.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gemaakt, geniet van je vrije tijd.
    Went vlug hoor. En zoals ik je verhaal leest heb je het zeker verdiend
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You've been very busy, these are wonderful cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt echt prachtige kaarten voor je pensioensfeest gemaakt Maria! Ik hoopte al om ze te mogen zien op je blog. Mooie stempels gebruikt, mooie kleuren, leuk in verschillende uitvoeringen, echt heel mooi.
    Natuurlijk wens ik je veel sterkte met de laatste werkloodjes en alvast een heel fijn en leuk pensioensfeest gewenst eind september!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Verwelkte bloem?? Niets van Maria!! ;-)
    Je kaartjes zijn prachtig en eindelijk kunnen we ons dan samen inschrijven voor de workshops bij Elke. Ik ben blij voor jouw dat je eindelijk een beetje meer gaat kunnen genieten. Want het werk slorpt inderdaad veel tijd op maar voor jouw is het bijna gedaan!!!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeeehhh Maria wat een werk maar wat heb je dit mooi gemaakt, super deze persoonlijke uitnodigingen voor je feest!! Geniet van je welverdiende vrije tijd maar dat gaat vast lukken, jij gaat je niet vervelen en wij mogen meegenieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a lot of amazing cards, love the colorful stamping.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi, Maria! How young you are at 60 (smile, I am 62). Congratulations on your retirement. I'm so happy for you! I hope you enjoy many more happy hours in your art studio, sharing your magnificent creations with the rest of us! Your retirement cards are beautiful, by the way. How pretty the different colors are. I'm celebrating with you in spirit! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende uitnodigingen! Dat is al genieten op zich! En nu nog even een paar weekjes en dan je eigen tijd helemaal zelf indelen! Heerlijk toch! Enne ik hoop dat we dan weer gezellig samen wat gaan ondernemen... Voor nu een fijne zondag verder, liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel heel mooi en proficiat met je pensioen

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Maria,
    Van harte proficiat met je pensionering. Ik weet zeker dat je gaat genieten. Je zult, en dat weet ik uit ervaring, straks zeggen: Ik heb geen tijd !! Want voordat je het weet ben je iedere dag druk met van alles en nog wat.
    Veel plezier en geniet er vooral van.......
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk een dik compliment voor de mooie uitnodigingen. Dat vergat ik nog te zeggen.

      Verwijderen
  24. Maria wat een prachtige uitnodigingen en ik hoop ook dat je er nog heel lang van mag genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige uitnodigings kaarten heb je gemaakt Maria...ik wist al hoe je uitkijkt naar je pensioen,
    wat heerlijk dat het nu bijna zover is! Nog een paar weken maar :-))
    Je feest zal vast net zo mooi worden als de uitnodigingen...!!!
    Geniet...lieve groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaartjes en zo veel! Geniet van je pensioen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaarten, geniet van de welverdiende vrije tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaarten. wat heerlijk dat je pensioen waar je naar uitkijkt zo dichtbij is. Geniet van het afscheid. Ik weet niet hoe het gaat maar ik begrijp dat er een feestje is. Dat is leuk om op terug te kijken. Ik werk sinds vorig jaar juni niet meer en het bevalt mij prima het enige lastige is de contacten bij te houden. Daar ben ik erg slecht in ik heb de neiging mij terug te trekken in mijn hobbykamer en kom inderdaad tijd te kort. Maar ik zou zeggen als het zover is geniet ervan. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai Maria, schitterende uitnodigingen, schitterend kleurenspel....komt een schitterende tijd aan van genieten en niets moet maar alles mag. Wat zul jij en je gezin genieten. De hobby tijd zal je blijer maken en wens je dan ook enorm veel plezier op het welverdiende feest Maria. Ga je snel zien tot dan met hele warme vakantie groetjes van Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaartjes en gefeliciteerd dat je met pensieon kunt gaan. Ik wens je heel veel mooi jaren toe met mensen om je heen waar je van houdt en je hobby. En sociale contacten? Een hobby groepje met wat vriendinnen is zo opgezet denk ik, workshops geven? Je bent zo goed ook dat zou je best afgaan, nee dat komt wel goed en voor het bewegen maar een maatje zoeken? Een hondje waar je echt elke dag mee naar buyiten moet? Ook dan weer sociale contacten, komt goed Maria, laat het gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig zijn ze geworden. Ik wens je veel knutsel plezier in je vrije tijd. En hoop veel creaties op je blog te mogen zien.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat Maria, en ja je kaartjes zijn weer schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige uitnodigingen heb je gemaakt, wat een werk!.. wat een heerlijk idee om straks alle tijd te hebben voor je hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful invitations Maria! Love the design and fabulous colours. Enjoy your retirement and all your craft time! :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Many happy congratulations, it sounds like you have earned your retirement Maria. I love your beautiful invitations, they turned out brilliantly, have fun :D Gay x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel erg bedankt voor het mooie kaartje, Maria!
    Hier gaan we je zeker missen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Die Einladungen sehen wunderbar aus!
    lg Uli

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wowww, die Karten sehen toll aus.
    Alles Gute für den Ruhestand.

    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel mooi al die kaarten die je hebt gemaakt, en straks heerlijk genieten van je vrije tijd en wij van al het moois wat weer voorbij gaat komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaarten!!!! Ik wens je veel knutselplezier toe met je welverdiende pensioen.

    Groetjes Marianne Seip

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Liebe Maria,

    herzlichen Glückwunsch zum Ruhestand, Deine Einladungen schauen wundervoll aus. Du hast sie wundervoll gestaltet, und die Motive passen so prima zusammen.

    Genieße Deine freie Zeit !!!

    Herzliche Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Really beautiful creations Maria, I popped over to take a closer look at your CB creations and found these beauties - love them! Karen x

    BeantwoordenVerwijderen