translation

dinsdag 9 september 2014

Kerstkaarten in CAS stijl!!

CAS with Christmas stamps; Cas met Kerststempels

Hallo stempel liefhebbers, dit is niet mijn gewone stijl van kaarten, maar als ik niet veel tijd heb en andere dingen moet doen, maak ik ook wel van deze Cas kaarten ( clear and simple)!! Ze zijn ideaal voor kerst kaarten als je der zo'n 100 nodig hebt , dus beginnen we der aan!! Dus hier enkele van mijn eenvoudige kaarten :
 
Hello stamping lovers, this is not my usual style, but when I don't have too much time and a lot of other stuff to do, now and then I have to make a CAS (clean and simple) card. They are ideal for Christmas. I need something like 100 Christmas cards so high time to make it CAS! So here are my simple cards:



Some of the new Christmas stamps from Chocolate Baroque are just the way I like to use them "simple" in design. What do you think about them? I took red cardstock and Versamark, stamped the images, then gave them a bit of silver (first one) and white (second one) embossing powder, and embossed it with my heat-tool.  I put it on white and green cardstock paper.  From the same cardstock, I made some ice cristals with a paper punch, placed them on my card and added some gems in the centres. For the snow on the second card I used a white jelly pen. Very quick makes for very busy people. Have fun!


Sommige van de nieuwe kerststempels van Chocolate Baroque zijn juist zoals ik ze graag heb , eenvoudig in gebruik!!Wat denken jullie hiervan??  Ik gebruikte rode cardstock met versamark, stempelde het plaatje  en gaf het  zilver ( de eerste) en wit (de tweede) embossingpoeder en verwarmde dit  met mijn heat-tool. Daarna  heb ik beiden gemat op wit en groen cardstock, ik heb wat ijskristallen uit gestanst   en ze op mijn kaart gezet met in het midden wat glitter steentjes!! Voor de sneeuw  op de tweede kaart gebruikte ik een witte gellypen. Vlugge kaarten voor bezige mensen!!
Veel plezier!!


Groetjes, greetings
Maria


19 opmerkingen:

  1. OH Maria, both cards are so amazing love the composition.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anders als de kaarten hieronder maar zeker erg mooi en chique. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei mooi! En mooi CAS! Maar toch nog best elk bewerkelijk... Wat moet jij er veel, blij dat ik het met minder af kan... Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan deze CAS kaarten!! Prachtig die kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel erg mooi en geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd heel anders als we van jou gewend zijn Maria maar ik begrijp dat als je er zoveel moet maken dat het niet te doen is om van elk kaartje een kunstwerkje te maken zoals we van jou gewend zijn, hoewel CAS soms ook best lastig kan zijn maar dat gaat jou blijkbaar ook heel goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are very beautiful CAS Christmas cards. Great job.
    Greets Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij er op tijd bij Maria! Maar het zijn leuke kerstkaarten...iets waar ik na het maken van duizenden kerstkaarten door de jaren heen
    geen zin meer in heb :-). Dus petje af voor jou en alle anderen die de moed nog wel op brengen!!
    Groetjessss, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn andere kaartjes dan anders maar toch wel mooi .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love these stamp sets too. It's perfect for CAS cards and you can also glam it up. So versatile ... And you've done a great job with them, Maria.
    hugs, Asha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful CAS cards, the stamps looks super.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh! How pretty these are, Maria! I especially LOVE the ornaments - very pretty in the embossed white. I also admire how you kept all three so straight! Wonderful cards! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me voorstellen dat je het dan houdt bij eenvoud! Mijn voorkeur gaat naar de tweede, daar komt het wit erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Simple but very effective. Love them both Maria. Love the added "snow" on the second.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt CAS Maria. Lekker snel en zeker mooi door eenvoud. Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Two fabulous Christmas cards, lovely, lovely :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gedaan Maria ! Ja, als je zoveel kaarten moet maken, is CAS ideaal hé ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen