translation

maandag 24 november 2014

Clean and simple!!







Hello everyone, Hallo iedereen!!

Maria Daeyaert's 4th Guest Spot

Hier mijn 4de gast post voor Ryn

This will be Maria's last Guest Spot for now. I'll definitely be inviting her back again. She's made absolutely beautiful art with my stamps and it's been a pleasure getting to know her a bit better through our correspondence :)
This batch is something completely different than what we've seen so far from Maria Dayaert. Clean, simple and still stunning. I love how she's used colour sparingly to accentuate the designs. The outline around the Seahorses and Starfish works really well to blend them into the background. They feel like they belong there instead of being stuck on like a sticker.





In this card Maria used Seahorse Set, Sea Bubbles Set and Rising Bubbles.
Hier gebruikte ik de zeepaardjes van Ryn , de sea bubbles en Rising bubbles,
In this card Maria used Starfish Set and Sea Bubbles Set.
Hier gebruikte ik de stervissen en de zee bubbles set.
In this card Maria used Selini, Dancing Faerie Set and Leafy Branch.
Voor deze kaart gebruikte ik de mot stempel "Seline", en het setje "Leafe branch".
Maria's process for these pieces...
"I used pencil crayons with a lot of pigment (Derwent pencils) and the paper is the backside of Timholz card stock. It looks like craft paper but I liked the colour more. It's a bit darker than regular craft paper. I also used black archival ink, white embossing powder and versamark. From Stampendous I used Enamel red (for the fairy dust) and Enamel white and gold for the other cards!! I also used my white gelly pen for the white accents!!"
Voor het inkleuren gebruikte ik potloden met heel veel pigmenten ( Derwent potloden) het papier is cardstock van TimHolz , maar hier heb ik de achterzijde van het cardstock gebruik , omdat ik de kleur mooier vond als craft papier.  Ik gebruikte zwarte archival inkt , wit embossingpoeder en versamark, van stampendous gebruikte ik Enamel red (fairy dust) en Enamel wit en goud voor de twee andere kaarten, hier en daar gebruikte ik mijn witte gelly pen voor wat accenten!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

Hartelijke groeten en bedankt Ryn om met je stempels te mogen werken!!
Big hugs and thank you, Ryn for letting my play with your beautiful stamps!!

Maria


26 opmerkingen:

  1. Pracht kaarten en zeker zo op dat craft heel leuk .
    Ook je melk pakje vind ik reuze mooi en een heel leuk idee om weg te geven.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Maria, thanks again for everything!!! I love these cards :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maria wat ben je toch goed in deze stempelstijl.
    Hier hou ik wel van, maar 'k zou zelf niet weten hoe ik hieraan zou moeten beginnen.
    Ik blijf deze mooie kaarten maar bij jou bewonderen.
    Ze zijn weer ontzettend prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere kaarten. Ik vind de eerste kaart wel zo leuk. Het kon ook een trouwpartij zijn.
    Wat zijn ze lief. Mooi hoe jij dit stempelwerk op craftpapier hebt gemaakt. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal weer schitterend uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie, mooie kleuren en stempels, de zeesterren zijn mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very different from your usual style but I like your cards very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Maria, all three are gorgeous, fabulous techniques ! Warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze kaarten zijn weer zeer mooi Maria! Vooral de kaart met de zeesterren is mijn favoriet.
    Zeer mooi effect op het kleur van die vouwkaarten! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snap dat ze blij was met jouw inbreng, je kaartjes zijn prachtig! Door mijn computerproblemen miste ik je melkkarton, maar ook dat is een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maria wat is dit weer schitterend. Echt jouw stijl, ik pik hem er zo uit. Prachtig werk weer.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten Maria!
    Heel mooi gedaan op het papier en wat een leuke stempels.

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastische serie! De zeepaardjes kaart is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie effecten heb je op deze kaarten bereikt, Maria...
    Ook met minder kleur weet je zoveel moois te maken!
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met de zeepaardjes en ook de andere kaart is erg leuk. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaarten! Wit op kraft is perfect, maar hier met het blauw en rood maakt prachtige kaarten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een prachtige set kaarten Maria!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh! Your CAS cards certainly do not look CAS! They are beautiful, and your coloring is so imaginative and gorgeous! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja en deze zijn ook schitterend, ik had ze al gezien op facebook, prachtig op dat cardboard!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige serie kaarten, dat heb je weer supermooi gedaan !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een mooi effect, hebben wat je op het "kraftachtige" papier hebt gemaakt.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maria, dit is gewoonweg schitterend!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen