translation

dinsdag 16 december 2014

Nog twee kerstkaartjes





Hier nog twee kerstkaartjes , het modelletje heb ik geleend bij Hermine Koster, en natuurlijk moest ik er weer een drukke bedoening van maken, dit is reeds een voornemen voor het volgende jaar, fijner werken, maar nu mocht ik me nog een keertje laten gaan!!!  Voor de feesttafel te versieren heb ik er nog wel enkele nodig, k' ben nog een tijdje bezig met mijn kerst en nieuwjaarswensen!!! Weer te laat begonnen natuurlijk!!!
Hoe staat het met jullie eindejaarswerk!! Ik hoop dat jullie op tijd zullen kunnen afronden, of worden er geen wenskaarten meer verstuurd!!??

Fijne werkweek en heel veel stempelsplezier!!
Groetjes
Maria

29 opmerkingen:

  1. Gorgeous love the designs and colours ! Warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Maria en ik ben de zeer gelukkige ontvanger van een andere prachtige kaart, hij staat hier te pronken hoor! Helaas schieten mijn kerstkaarten er dit jaar ook weer bij in.......sorry......maar ik hoop en wens dat je mooie dagen hebt met je familie! Veel liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer prachtige kaarten geworden Maria...leuke stempels etc....En die uitgesneden blokjes die je bij Hermine zag, zijn heel inspirerend he...Miranda had het patroon gepind op Pinterest, dus die heb ik ook maar opgeslagen gisteren.
    Succes met alle drukte en voorbereidingen Maria!
    Hartelijke groet, én nog bedankt voor de mooie kaart met wensen! Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten zijn dit weer geworden Maria!
    Ik ben zoals elk jaar weer te laat begonnen en zal niet op tijd gedaan
    krijgen... dus weer kaarten extra moeten kopen :-(

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er schitterend uit ookqua kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij mag je drukke kaarten maken hoor wat zijn ze weer mooi
    het model is nagekeken maar het is toch echt een Maria kaart hoor.
    Riane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten prachtig van kleur en wat heb je mooie stempels gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow They are so so beautiful Maria,absolutely stunning.
    Greetings
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Two beautiful cards, love the magical backgrounds as well.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kleurgebruik. Mooi stempelwerk .
    Kortom een mooi geheel. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten gemaakt met deze mooie stempels. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn schitterend, mooi ook van kleur! Leuk ook dat je koos voor non traditionele kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cool card Maria. Loving the background and the popped out center. Another winner!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaarten Maria de binnenkanten vind ik ook mooi en dat goud in die uitgesneden stukjes echt
    Heel mooi.
    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je er weer prachtige kunstwerkjes van gemaakt Maria, mooi dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How beautiful your icy snow flake card is, Maria! So pretty on the inside, too - a true work of art! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och Maria,

    Wat hebben we genoten dit stempeljaar...genoten van je mooi's ook hier op je blog en je mooie post pronkt hier nog altijd op de kast.
    Kerstgroetjes, zoveel...teveel...nee ook ik red het nooit om alle mensen om me heen te verrassen helaas, het zjn er ongelooflijk veel maar mag ik het zo doen, wens je schitterende kerstdagen en een geweldig creatief 2015, hoop je dan weer te zien....altijd een klein stempel feestje he...

    Warme groetjes met complimentjes voor al je fraaie werk,

    Liefs Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card. After opening appears in all the fullness of her wealth. Super combination of colors, white embossing always turns out to be an excellent idea.
    Regards,
    Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een heerlijke kaart! Lekker niet traditioneel! Mijn kaarten zijn dinsdag op de post gegaan (hoop dat je die van mij binnenkort binnen krijgt) en nu nog de laatsten maken en versturen voor die waarvan ik er geen verwacht had... Veel werk, maar ik begin al na de zomervakantie heel rustig aan en meestal lukt het dan wel. Misschien wil je met deze kaart meedoen bij de uitdaging van de Craftstamper (wit-stempelen) ? Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Maria, wat een schitterende kaart, een kunstwerk! Jouw prachtige kaart heb ik vandaag ontvangen. Zo mooi!! Hartelijk dank daarvoor.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh so beautiful Maria! Love the background and the ethereal, transparency of the Angels is amazing. Love the gold wings too! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, die Karte ist großartig... FANTASTIC,
    Greets Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Just beautiful, inside and out - wow!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat mooi gedaan.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart Maria! Zeer mooi zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant met dat wit tegen de mooie achtergrond en het goud dat eronder zit. Je hebt er weer je eigen ding van gemaakt! Gewoonweg prachtig!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen