translation

donderdag 29 september 2016

Klein kaartje , grote ster!!

Ja, ik ben nog steeds bezig met mijn kerstkaarten, en dat mag niet te saai worden , dus verandering van spijs doet eten, ook in het maken van kaartjes,  van morgen was ik op youtube aan het kijken en  vond ik een voorbeeld van deze ster( kaartje) en dat moest ik natuurlijk eens uit proberen!!





Probeer het ook een keertje , zou ik zeggen heel gemakkelijk en het resultaat zal zeker succes hebben,
heb je zin dit ook eens een keertje te proberen , zie hier de link 
Veel plezier!!! 
En nog eentje!!









Groetjes
Maria

24 opmerkingen:

  1. Wauw wat gaaf, heb je een link voor mij waar ik het patroon kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is a stunning piece, it must have taken you a long time to make.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally cute and clever! Is there a link to making this?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat super mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for providing the link, Maria. That's awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, die ster ziet er echt gaaf uit! Gelijk heb je om af te wisselen; daarom doe ik ATC's, Art Journal, LO's of PL en kaarten het liefst met af en toe iets anders afgewisseld... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Maria,
    moie kerstcreatie heb je gemaakt,
    lijkt me ook leuk om te maken, sua wie weet....
    Heel prachtig van kleur ook!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn toch zulke mooie creaties om op te sturen. Jij hebt de sterren prachtig voor zien van kleur en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Maria, dat is prachtig, mooie stempels en zo'n mooie kleuren ook, bedankt voor de link ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh fabulous! Both stars are sooo pretty and I love the idea of this to maybe add to gift or so! Wonderful!
    Thank you for the link Maria!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow maria your stars are gorgeous ...you give me lots of talented lady. I hope you are doing well. Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die sind so toll Maria. Wunderschön.
    Hoffentlich schaffe ich die dieses Jahr auch endlich mal.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabulous project, Maria! Lots of fun color and gorgeous snowflake decor! Hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liebe Maria,

    Deine Sterne schauen wundervoll aus.

    Viele liebe Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Maria, dit is prachtig! Mooie kleurencombinaties heb je gekozen.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These stars are gorgeous Maria, they would look perfect on the Christmas tree.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei ik zie dat ik een beetje achterloop, wat een geweldige sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel bijzonder, mooi apart....toppie dus Maria :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend mooi! Volgens mij hetzelfde patroon als die explosieboekjes, maar op een ander manier aan elkaar geplakt. Top!

    BeantwoordenVerwijderen