translation

dinsdag 17 januari 2017

vogeltjes van Dina wakley

Heel hartelijk dank voor alle lieve woorden voor het feit dat ik me op dit moment niet zo goed voel,  wat ik zoveel mogelijk naast mij tracht neer te leggen, en hoop op het beste.
Ik  hou zowat van alle stempels en heb het nog steeds moeilijk om keuzes te maken , mijn hobbykamer puilt dan ook uit van de stempels, en steeds maak ik het goede voornemen om wat minder te gaan kopen ,  komt dit bekend voor of ben ik de enige? Ook wordt ik met kerstmis en verjaardag steeds verwend met weer nieuwe stempels, mijn zoon  Wouter, had een mooi pakketje met stempels voor mijn Kerst , waaronder deze vogeltjes van Dina Wakley! Ziehier het resultaat van wat ik ermee heb gemaakt!!




Zijn ze niet schattig ?

Groetjes
Maria


24 opmerkingen:

  1. Je maakte er prachtige kaartjes mee, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Maria, héél herkenbaar dat voornemen maar bij mij blijft het ook steeds bij een voornemen. Ach ja als dat onze enige "zonde" is..LOL. Ik ben helemaal weg van je mooie fleurige gestempelde vogeltjeskaarten. Prachtige kleurencombinaties en ze zijn ook heel mooi opgebouwd vind ik. Ik ben dol op vogels en vind deze gestempelde variant echt top. Succes met je schildklier, hoop dat het meevalt en dat ze je ook goed in weten te stellen op evt. medicijnen, dan merk je er verder niets meer van (ben al heel lang schildklierpatiënt :)).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are gorgeous, love the backgrounds and colours along with your magical stamping :) Take good care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I just noticed the string holding the hearts... fantastic! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Maria - you put so much atmosphere in those three cards!
    They are simply amazing - each one a perfect little artpiece by it's own!
    Wonderful!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are so gorgeous Maria, I love these birds and the background that you've made for them.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Maria! Vooral dat hartje aan het touwtje in de snavel van het vogeltje vind ik geweldig! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaartjes heb je ermee gemaakt . sterkte met je gezondheid en bedankt voor je kaartje .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The birds are so cute, it is a beautiful selection of cards.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW WOW WOW, so schöne Karten wieder. Gefallen mir sehr, sehr gut.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Maria,

    ich bin verliebt in diese süßen Vögelchen und in Deine wunderbare Karten. Drei traumhaft schöne Karten, da kommt man ins Schwärmen, ganz wunderbar gestaltet. Ein Riesenkompliment an Dich !!!

    Begeisterte Grüße
    von Anke

    Ps.: Für die nächsten Tage drücke ich Dir ganz fest die Daumen, dass alles gut geht ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten.
    Hele leuke stempels zitten erop, mooie kleuren en knap samengesteld.
    Beeldschoon gemaakt Maria.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh, Maria, die Karten sind bezaubernd.
    So schöne Szenen mit den Vögelchen, und die herrlichen, zarten Farben, toll ausgewählt.
    Und eine tolle Anregung, mal wieder ältere Stempel zu benutzen.
    Dankeschön.
    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze vogeltjes zijn ook een van mijn (vele) favorieten! Mooi die kleine scenes waar je ze ingezet hebt! Enne hier is de verleiding ook groot als ik een hele mooie stempel zie... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten en wat een leuke vogeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig!! prachtig stempelwerk, stencil and inkt. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wat schattige kaartjes, zo mooie kleuren, de details en de achtergronden zijn prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Maria, Wat een mooie serie kaarten. Zo leuk, deze vogeltjes.
    Ik wens je van harte beterschap!
    Groetjes, Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Maria wat een mooie kaarten heb je met deze stempels gemaakt. Ook zo kleurrijk. Ik heb ook even teruggekeken ook daar mooie kaarten maar ik zag dat je zelf ook niet zo lekker geweest ben en nog moet wachten op een uitslag. Altijd spannend ik wil je dan ook het beste wensen. Ook wij hebben een drukke tijd achter de rug daarom heb ik het ook niet eerder gelezen dan nu.
    Groetjes en het allerbeste. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een heerlijke kombinatie gemaakt met al je mooie stempels en het zijn dan ook stuk voor stuk prachtige kaarten geworden, Maria.
    Wat leuk, dat je zoon zo goed aanvoelt wat je leuk vindt op stempelgebied!! Dat noem ik nou: HOUDEN VAN ❤.
    Ik heb de vogeltjes al geruime tijd, maar je hebt me wel op nieuwe iedeetjes gebracht hoor.
    Fijn dat bij jullie de griep aan de beterende hand is. Ik hoest al van vòòr de Sinterklaas!
    Die hobbykamer moet bij mij ook nog steeds verder opgeruimd worden, maar het komt er door allerlei omstandigheden maar niet van.
    Steeds is er weer iets anders dat eerst moet.
    Denk er zelfs over om een gedeelte te gaan verkopen, maar ook dat lijkt me zoveel werk - zucht!
    Lieve groetjes van Gery.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a wonderful collection of beautiful cards, Great scenes with the birds.
    Have a nice sunday,
    lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Maria,
    het zijn stuk voor stuk weer kunstwerkjes!!
    Hoe herkenbaar is je verhaal over de stempels, ik vind ook alles mooi,
    en kan de drang vaak net weerstaan om toch die en die en die nog maar eens erbij aan te schaffen...
    maar het is ook wel een beetje een valkuil, want als ik ze opberg, wil ik ze ook weleens vergeten,
    met als gevolg dat ik ze niet gebruik, ahum....
    Mijn voornemen voor dit jaar is dus, niet te snel kopen en nadenken, heb ik al zoiets....
    Fijn dat je weer wat bent opgeknapt, die griep is toch wel erg hardnekkig!!!
    Hel veel plezier met verder knutselen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen