translation

maandag 22 januari 2018

Januari 2018

Aan al mijn blogvriendinnen , een gelukkig , gezond en creatief 2018,  ja, tegenwoordig zit ik meer op facebook als op de blog maar ik ga mijn best doen om terug wat blog berichten te maken!! Ook wilde ik iedereen bedanken voor de prachtige kaarten die ik van jullie mocht ontvangen, wat hebben we toch een fantastische hobby waardoor we heel wat nieuwe lieve mensen leren kennen, ook al is het op een workshop, de blog of facebook , maar toch maakt onze hobby het goede in de mensen los en dat zie je met al het moois dat wordt uitgewisseld , dank U wel allemaal , daar kan ik echt van genieten, ik ga trachten hier nu wat te laten zien van wat ik deze maand heb gecreëerd, de meeste creaties stonden ook al op facebook maar daar ik mijn blog wat wil updaten nu ook hier!!



















en dit waren ze dan mijn creaties voor deze maand ik hoop dat jullie der iets aan hebben!!
Fijne rest van de maand nog !!
Veel stempelplezier en tot weldra!!

Maria

14 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat veel kaartjes Maria. Stuk voor stuk prachtig. De bovenste serie is mijn favoriet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what a collection of fantastic cards here Maria. They all look fantastic.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een genot om er zoveel nog een keer hier te zien! Moet zeggen dat ik FB wel een beetje beu word met dat alleen maar duimpje omhoog of zo...zo vluchtig...zeker als de meesten geen commentaar geven. En iets wat je mooi vond terug zoeken is een crime...
    Heel mooi vind ik die met het blad van Geralda en de onderste met het gezicht!
    Kun je me nog zeggen welke stempel het gezichtje op de verjaardagskaart van jou was? Vind die zo mooi... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. euh eueh eueh, welke verjaardagskaart juist Gerrina, stuur anders een foto via messenger dan kan ik antwoorden!!
      Groetjes
      Maria

      Verwijderen
  4. Wow, wow, wow, wat prachtige kaarten !!!! Ik ben niet op Facebook, dus heb ik al dat moois gemist. Tof, dat je het nog eens op je blog zet, echt fantastisch werk ! Ook voor jou nog het allerbeste voor 2018 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je super mooie kaarten gemaakt maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Maria! These are gorgeous. Such bright and fun creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, was für tolle Hintergründe und Karten. Fantastisch wieder!
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW was für eine Vielfalt, wundervolle Karten hast Du da gezaubert, liebe Maria. Die ersten 6 im CAS-Stil gefallen mir wahnsinnig gut, dann die traumhaft schönen Karten mit den blauen Blumen und auch die Karten mit Deinen megagenialen Hintergründen sind umwerfend schön.

    Viele liebe Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Maria,
    Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt, eerlijk gezegd miste ik je al, ik kom weinig op Facebook, ben dus wel blij dat jij je creaties ook hier laat zien!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow ! So many gorgeous cards you've created ! Love them all :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om je prachtige creaties hier ook nog eens te kunnen bewonderen :)
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my gosh! These are all so very beautiful - each piece is unique dear Maria!

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Wow ! So many gorgeous cards you've created ! Love them all :) xx
    ** ทางเข้า D2BET**

    BeantwoordenVerwijderen