translation

zaterdag 27 januari 2018

Op de cover van het Craftstamper magazine!!




 




should anyone ask where to get a copy of the magazine then it's www.craftstamper.com to buy subscriptions, www.mags-uk.com for single print copies, digital copies from www.pocketmags.co.uk

Ja, hoor, wat ben ik er fier op, ik was eerst al blij dat ik geselecteerd was voor een foto in het magazine , maar vanmorgen kreeg ik te zien en te horen dat ik op de cover van het nummer van Maart mocht staan en wel zoals hieronder te zien, Als jullie meer willen weten over deze kaart kunnen jullie een nummer bestellen langs de link bovenaan  dit bericht!!

Verder wens ik jullie allemaal een goed weekend

Groetjes
Maria

13 opmerkingen:

  1. BIG congrats Maria! No doubt your art is worth of a place on the cover ! So exciting! A wonderful and unique creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Maria, jou kunstwerkjes mogen best in de spotlight staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations Maria, for making the front cover with your lovely art work.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's awesome Maria! My Mum sends me my copy every month from Scotland. It will be a real treat to see someone I know on the cover!!! Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yééh, wat goed. Gefeliciteerd. Jij bent ook heel goed met inkt en stempelen. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, een dikke proficiat Maria, super, en zeker verdiend hoor ! Ik ga mijn tijdschrift altijd in Antwerpen halen, bij IMS (International Magazine Store). Ben al benieuwd !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had het op FB gelezen en vind het helemaal top voor je! Gefeliciteerd!
    Nu maar wachten tot die hier in de bus komt; meestal is die zo vreselijk laat sinds ze naar een andere uitgever gegaan zijn. Eerder kreeg ik m'n abbonement voor de winkels ze hadden, nu hebben de winkels in Nederland 'm al in het vak voor ik 'm met de post krijg...
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Maria
    Wat leuk voor je zeg op de cover van zo'n mooi hobbyblad staan met je prachtige creatie, van harte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herzlichen Glückwunsch, liebe Maria. Das sind ja wunderbare Neuigkeiten, da kannst Du stolz auf Dich sein.

    Viele liebe Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Maria,
    Ja kan me voorstellen dat deze kaart maken wat moeilijker voor jou was, jij bent altijd zo van het kleurrijke, maar toch vind ik deze kaart ook supermooi in alle eenvoud, fijn feest!

    ** สมัคร D2BET**

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen