translation

vrijdag 23 februari 2018

25 jaar gelukkig getrouwd!!

Morgen is het feest, mijn man's broer en schoonzus zijn 25 jaar getrouwd en geven een feestje, en ja bij een feestje hoort een kaartje, dit maal heb ik gekozen voor stempels van different colors,  eenvoud is moeilijk voor mij om te maken, maar ik vind dat ik hier niet heb overdreven!!?




En om eerlijk te zijn het heeft me bloed zweet en tranen gekost, om dit resultaat te krijgen, je weet (of niet) maar witte vlakken houden is voor mij super moeilijk en tevens de teksten op de juiste plaatsen krijgen vind ik echt moeilijk  dus ja eenvoud kan moeilijk te verwezenlijken zijn!!

Fijn weekend !
Maria

11 opmerkingen:

  1. Je bloed, zweet en tranen zijn toch niet voor niks geweest, want dit is echt wel een fantastsche kaart.
    Alles zo mooi bij elkaar passend, perfect gedaan Maria.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat van je inspanning mag er zijn Maria. Een mooie feestelijke kaart en wat heb je leuke stempels gecombineerd. Voor mij is hij top. :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card for a 25th Anniversary :) Cheers ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed gelukt, Maria. Jouw kaart is prachtig. Ik kan dat gevoel hoor. Ik ben ook altijd aan het 'bouwen' met mijn kaartjes en vind altijd dat er lege plekken opgevuld moeten worden. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Maria,
    Ja kan me voorstellen dat deze kaart maken wat moeilijker voor jou was, jij bent altijd zo van het kleurrijke, maar toch vind ik deze kaart ook supermooi in alle eenvoud, fijn feest!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wat moet ik lachen om jou...witte plekken vind ik gaaf en moet je gewoon als onderdeel van je ontwerp zien :) is effe wennen, maar dan is het een gave uitdaging elke keer!
    Enne ik vind deze heel erg mooi!
    Het blijft lastig de tekst als laatste erop te zetten met de kans om je werk te verprutsen... mijn stempelliniaal is hierbij echt noodzakelijk...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is amazing! Such a different look for you Maria, but it is so cool! Love the silver theme and the splashes of blue and yellow are awesome. You nailed it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stijlvolle kaart Maria!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful creation for a 25th Anniversary . We had in January 50. :)
    xox Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Maria,
    Ja kan me voorstellen dat deze kaart maken wat moeilijker voor jou was, jij bent altijd zo van het kleurrijke, maar toch vind ik deze kaart ook supermooi in alle eenvoud, fijn feest!

    ** สมัคร D2BET**

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen