translation

maandag 30 april 2018

Zin in een workshop met Miranda Degenaars?



Voor deze twee kaarten vond ik inspiratie in het werk van Miranda Degenaars, ik vind haar werk  zo mooi en ze kan ons zoveel bijleren qua inspiratie en technieken dat ik het heb aangedurfd haar te vragen om hier bij mij thuis een workshop te komen geven, en ze heeft toegezegd om naar hier  te komen op 29 en 30 september 2018,  twee dagen vol prachtige technieken en creaties, hopelijk willen de Belgen wat bij leren van haar,  maar daar twijfel ik niet aan want ik heb reeds een goed gevuld lijstje van deelnemers, maar er  zijn er nog wel enkele plaatsjes vrij  nl 4 op zaterdag en twee op zondag, dus als jullie geïnteresseerd zijn  kunnen jullie me even mailen  om meer inlichtingen te bekomen!! Mijn e-mail : mariabellekens@live.be

Groetjes
Maria

17 opmerkingen:

  1. Wowser! These are stunning! Maria. How wonderful to have Miranda do a workshop for you! That will be an awesome experience!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are stunning Maria, if only there wasen't a sea between us. I would have loved to come to one of Miranda's Workshops.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat prachtige kaarten, ja, van Miranda kan je enorm veel leren ! Jammer dat ik eind september bezet ben, maar ik wens jullie een fantastisch weekend ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Enny, ja spijtig dat je niet kan komen, want ik had aan jou gedacht!!

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Maria
    Wat een supermooie kleurrijke kaarten heb je gemaakt en wat leuk bij jou thuis workshops heel veel plezier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf initiatief! Heel veel plezier met z'n allen!! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu we een workshop van Miranda dichtbij kunnen volgen zou ik me heel graag inschrijven op zaterdag 29 september als het nog mogelijk is. Geef je me een seintje hoe het financieel dient geregeld te worden ? Hopelijk lukt het want ik ben grote fan van Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. euh, hey An fijn van dit te horen, kan je me dan even je gegevens door mailen want ik kan niets van jou gegevens terug vinden op blogger!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je een mailtje gestuurd Maria. Sorry, ik had er niet verder bij nagedacht :-)

      Verwijderen
  8. Prachtige kaartjes. En ik ben blij dat ik er eentje van heb kunnen aankopen op de 'kunstmarkt' in Duffel vorige dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Maria en wat gaaf dat Miranda naar jou toekomt voor een workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten Maria! Nu zondag weet ik of ik vrij ben dat weekend. Hopelijk dan nog een plaatske vrij als het me lukt.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW! Ein Traum von Karten. Die sind einzigartig und so schön gearbeitet.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen