translation

vrijdag 8 februari 2019

maak mooie stikkers van je achtergrondjes!!

Ergens op You tube had ik een tijdje geleden gezien hoe men stikkers maakte van collages gemaakt van prenten uit mooie tijdschriften, maar ik dacht waarom gewoon geen stikkers van je eigen werk dat is toch veel  persoonlijker dus heb ik hier gewerkt met eigen achtergronden , en heb ik ook een collage gemaakt van mijn eigen achtergronden, tevens kan je de stickers nog bestempelen zodat het helemaal iets van jezelf wordt , heel mooi om Bv op een enveloppe te kleven waarin je een zelfgemaakte kaart mee verzend!!












IK hoop dat jullie hier wat aan hebben!! toch leuk niet??

Groetjes en een heel fijn weekend!!
MAria

8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Maria,
    superleuke tip en mooi gemaakt!
    Bedankt!
    Liefs en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee! Zo kun je nog meer met je stempels doen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is een heel tof idee om die achtergronden te verwerken, je stickers zijn prachtig ! Groetjes en alvast prettig weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals ik reeds op facebook schreef: een heel leuk idee en mooie stickers! Bedankt voor de tip Maria. Hier met de extra foto's nog duidelijker hoe je tewerk gaat. :)
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great idea, the stickers look fabulous on the envelopes xxx

    BeantwoordenVerwijderen