translation

woensdag 6 maart 2019

eenvoud!!



Drie heel eenvoudige kaartjes om te maken, blijkbaar heel erg populair want op facebook kreeg ik nooit zoveel likes als met deze kaarten, ze waren op een half uurtje gemaakt dus helemaal niet zo moeilijk , Eerste kaartje : het blokje = een stempel van Ludiec beïnkt met meerdere kleuren oxide inkt, beetje beneveld  en op wit papier gezet, stempel en bloem van Ludiec op zijn plaats afgedrukt, ik doe alles op het zicht maar sommige gebruiken hiervoor wellicht een stempeltool , de tekst stempel  op zijn plaats afgedrukt en gemat op groene cardstock,

 het tweede kaartje op dezelfde manier kleur aangebracht, dan met een vervallen bankkaart en de verschillende kleurtjes inkt de streepjes naast en onder de stempelafdruk geplaatst en dit enkele malen herhaald !! daarna de tekst stempel recht afgedrukt,

het onderste kaartje is nog eenvoudiger te maken, men heeft maar één ronde stempel nodig die men met de drie kleuren willekeurig goed beïnkt,  beetje benevelen , langs linkerzijde afstempelen , terug benevelen en bovenaan waar je wenst je afdruk zetten, terug benevelen en laatste afdruk onderaan , het woord geniet ongeveer in het midden afstempelen!!


Ik hoop dat ik jullie hiermee weer even verder heb geholpen!!Veel is er niet nodig om een mooi kaartje te maken, en soms moet het al eens snel gebeuren niet?

Fijne week en tot binnenkort!!
Maria

9 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad eenvoudige maar oh zo prachtige kaarten Maria ! Geen wonder dat je op Facebook al zoveel reacties kreeg ! Tof, dat wij er hier ook van mogen "genieten" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs minder is dit ook al zo mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So fun and quick! Thanks for sharing Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, kleurig en sfeervol maria.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verbaas me er ook wel eens over dat de meest simpele kaarten schijnbaar de meeste impact hebben... Tja, die heel wat meer werk vergen maken we dan maar voor de echte liefhebbers of voor onszelf...
    Alle 3 zijn ze erg mooi (ik hou van CaS) zeker door de mooie frisse kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Maria,
    Ik vind ze ook heel mooi, eenvoud siert!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ze reeds op facebook gezien en ze zijn supermooi! Ik hou van CAS. En zeker als je eens wat minder tijd hebt kun je op die manier hele mooie kaarten maken.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen