translation

vrijdag 17 februari 2012

Een bloemetje

Vlug nog eentje plaatsen voor het vorige te vergeten, ja sorry dames ik ben niet altijd zo goed, en zo getalenteerd , soms maak je al eens een misbaksel , nu ik even moet studeren, en mijn nuchter verstand moet gebruiken, laat mijn inspiratie me misschien wel in de steek, Ik vond het wel fantastisch hoe jullie me toch nog gespaard hebben in jullie commentaren, ik moest vooral lachen met de commentaren op mijn vorig kaartje van Miranda en  Gery, ja sorry hoor, als ontspanning is dit ideaal om te doen, streepjes trekken bedoel ik, als je 100 bladzijden met heel veel details moet van buiten kennen,  ben je al eens blij dat je iets anders kan doen, met het vorige als resultaat!!!
Ik hoop dat je dit toch iets beter vind!!

Slaap wel en een creatief weekend!!!

Groetjes

Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten