translation

vrijdag 10 februari 2012

nagellaktechniek -op mijn manier

Ja ik ga jullie even trachten uit te leggen hoe ik deze techniek gehanteerd heb, ik hoop dat ik nu niemand tegen de borst stoot, want deze techniek  is niet van mij, maar is geïntroduceerd door Marja , (marja's stamp addiction)maar om de mensen die hier moeilijkheden, mee zouden hebben wil ik gewoon mijn manier even doorgeven, ik neem een rond kommetje ( soepbord bv) en neem koud water, waarin ik de druppeltjes op elkaar begin te druppelen zodat de kring met de verschillende kleurtjes steeds groter wordt, ( opgelet genoeg nagellak gebruiken, papier is nl groter als een nagel) de nagellak krijgt dan een soort velletje rond zich, dat velletje verwijder ik zodanig dat de kleuren uit elkaar gaan;(eventueel kan je de kleuren nog anders leggen met een tandenstoker of zo)dan leg ik vlug het glossy papier op de uitlopende kleuren, eventjes maar en dan heb ik mijn natte papiertje op de radiator gelegd  om te drogen(eventueel ga ik er nog eens met mijn heat-tool over, maar opgelet want dan trek je soms de waterdruppels stuk en dit is niet zo mooi), ik nam steeds kleine stukjes papier want als ik trachtte grotere delen te kleuren lukte dit me niet zo goed , met kleinere stukken (10cm op 5cm) geen probleem!!! Zo ik hoop dat ik nu bepaalde personen heb geholpen met mijn uitleg en ik hoop dat ik het juist heb uitgelegd  (Marja??)

Groetjes en een fijn weekend
Maria

3 opmerkingen:

  1. Hallo Maria, ja zo heb ik het ook op YouTube gezien in een aantal filmpjes over de nagellak techniek. Maar ik weet mijn probleem al...te weinig nagellak op een te groot oppervlak. En nog eens oude nagellak ook. Bedankt in ieder geval voor jouw goede uitleg!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Maria

    Ik ben heel blij met je uitleg en ga het zeker ook proberen.
    Bedankt
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello ..... I have just had a good look at your posts for the past few days .... Fabulous, fabulous work ... You love colour as much as I do! Beautiful indeed. The nail varnish technique is fantastic ! love Eileen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen