translation

zondag 12 februari 2012

Vlinderkaart

Stempels van Chocolate-baroque,  een ouder setje ( Pasen -verleden jaar??) en een stempels van de lente stempels van dit jaar,  de eitjes en de vlindertjes eerst gestempeld op copic- papier met stazon timber brown, de bloem met paars adirondack brights purple twilight rond de hoofdprent gestempeld, dacht dit eerst zo te laten als achtergrond, maar zoals altijd wordt mijn kaart heel anders als ik ze me in het begin heb voorgesteld, de tekening werd ingekleurd met copics, en toen begon ik de bloemen er rond ook een beetje paars te kleuren, maar hoe meer kleur ik gebruikte hoe mooie ik het vond dus, met dit als rezultaat!!! Na het inkleuren van de tekening werd met Adirondack lemonade,Peach bellini, en purple twilight de achtergrond nog geponst, daarna ging ik nog maals  over mijn tekening met de gepaste kleuren copics om de kleuren  nog beter uit te laten komen!

Groetjes

Maria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten