translation

donderdag 10 mei 2012

candy

Daar ik 11 adres aanvragen heb gekregen en vandaag nog een kaartje is binnen gekomen zal ik nog tot morgenavond wachten om de trekking van de challange te doen, twee mensen hebben mij gisteren verteld dat hun kaartje der nog niet bij was, dus een van die 2 is aangekomen , ik hoop dus zaterdag eindelijk te genieten van de kaartje die ik gekregen heb, ik hoop dat de postbode het elfde kaartje niet in een verkeerde bus heeft gestopt want dan kan ik nog lang wachten, de post is hier niet altijd 100% betrouwbaar, maar we wachten tot morgen , ik ben hier de post misschien voor niets aan het zwart maken!!! Groetjes Maria

3 opmerkingen:

  1. Liebe Maria,
    ich blicke zwar nicht ganz durch, aber ich habe verstanden, daß du Geburtstag hast.
    Du bist ein Stier :-) und ich auch.

    Ich wünsche Dir von Herzen Gesundheit, ein glückliches und zufriedenes Leben.
    Und weiterhin viel Spaß und Freude an der Kunst.
    Damit wir noch viel zu Gucken haben.

    Sei ganz herzlich gegrüßt von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leider hatte ich deine Adresse in Belgien nicht, dann hättest du von mir Geburtstags-Post bekommen.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha...de post...spannend.
    succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen