translation

donderdag 20 juli 2017

Verjaardagskaarten voor de oudste en de jongste!!

Juli is de maand dat mijn oudste en jongste jarig zijn, maar daar  ik ze nog niet heb gezien (wegens weg met verlof) staan hun verjaardagskaarten hier nog even te wachten op hen , maar wil ik ze toch al even delen op mijn blog, voorlopig niet op facebook want dan is de verrassing  er reeds af!!

Bart zit op dit moment in Namibië , daarom dit kaartje, aan de foto's die hij op facebook zet kan ik zien wat een prachtig land dit wel is, zelfs ik ( heb vliegangst etc) zou dit misschien nog wel een keertje willen bezoeken, het is er echt super !!



Laurens mijn jongste is steeds bezig met het creëren van muziek en  nieuwe platen, ondertussen is hij zo nu en dan baby-sit bij de hond van een bevriend echtpaar , wat hij heel graag doet!! Ideale stempels voor wat ik nodig had!!


Ik tracht steeds iets persoonlijks te maken voor mensen die ik goed ken en waarvan ik weet hoe hun leefwereld er uit ziet, hopelijk vinden jullie mijn kaarten leuk en vooral hoop ik dat mijn kinderen ze leuk vinden natuurlijk!!

Groetjes en geniet van de warme zomer!!
Liefs
Mar

19 opmerkingen:

  1. Both are fantastic Maria! Great motifs and you made brilliant designs with your masterhand!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two fantastic cards Maria, I love them both and both are so different.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk toch als je ze zo persoonlijk kan maken. mooie resultaten. Ze mogen blij zijn met zo'n creatieve moeder.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They are going to love each of them - how appropriate for their situations!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Two fantastic, beautiful cards, the top one makes me smile :) Have a great day, hugs, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten! De bovenste is zo grappig!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartten geniet altijd van je blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat zijn ze allebei mooi en toepasselijk voor beide zoons. De warme kleuren voor Namibië en die lollige giraffe erbij...zo leuk. De kaart voor je jongste doet een beetje grafisch aan, het zou zo een hoes voor een lp/cd kunnen zijn...en ook de hond is aanwezig ;p Genieten dit en dat doen zij vast bij ontvangst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtige kaarten en heel toepasselijk ! Heel mooie Afrika-kaart met een grappige giraf, en de wandelaar met hond is tof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my goodness, those are trly two amazing cards, - I am sure they will be much appreciated!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, was für 2 schöne Karten. Gefallen mir alle beide sehr gut. Die erste Karte finde besonders herrlich... sehr cool!
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Two wonderful and awesome designs for these special cards. They are both fantastic.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee gave heel persoonlijke kaarten weer Maria!
    Zo leuk die stempelcombinatie en het ontwerp van de 1e en de 2e zijn stempels die ik ook weer eens tevoorschijn moet halen; ze zien er zo leuk uit op deze kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kan niet anders dan dat je kinderen deze kaarten leuk vinden Maria! Zo'n twee heel toepasselijke kaarten op hun leefwereld. Prachtig!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your giraffes did make me laugh! What an expression on his face. Love the urban cityscape - it has a great atmosphere.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Maria
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt voor je beide zoon!
    Nog van harte met hun verjaardag!
    Ook ik doe net als jij probeert altijd een kaart toepasselijk te maken
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Maria, these are both great cards which reflect both of your son's interests and lives and I'm sure they will be thrilled with them. I haven't visited for quite a time but have had great fun looking through some of your recent creations which are all beautifully designed and interesting and it amazes me just how many there are. I'm glad you are enjoying your Summer and I love those connected with the sea and your fun ladies in wonderful vivid colours. Your colour combinations are always great. x

    BeantwoordenVerwijderen