translation

donderdag 12 oktober 2017

Een Halloween kaartje en een doos voor de snoepjes!!!

Mijn achter neefje wordt 10 en daar hoort weer een kaartje bij!! Ik zelf heb niet zoveel met Halloween, maar naar het schijnt  heeft de jeugd daar iets meer feeling mee, dus heb ik al mijn stempels die verband houden met dit thema bij elkaar gezocht en ben ik tot dit , toch wel bevredigend resultaat gekomen!!







Ik vind het allemaal zelf nogal beangstigend enkel de tover spin heeft   nog wel iets schattigs vind ik!!(haha)
Van harte bedankt voor al de lieve commentaren op facebook en hier!!

Groetjes en tot de volgende
Maria

16 opmerkingen:

  1. Oh wow Maria, I love this great Halloween card it's fantastic.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my gosh! Thia is absolutely AMAZING Maria! Gorgeous! oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Maria,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt geweldig,
    ook ik heb weinig of eigenlijk helemaal niks met halloween,
    maar deze kaart is helemaal top!
    Ook de gier binnen in het kaartje vind ik erg grappig...
    Ook de voorkant met de tovenaar echt supermooi en knap gemaakt!!!!
    Daar zal je neef blij mee zijn!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een prachtige en lekker griezelige kaart en supermooi gekleurd ! Jij hebt toch toffe Halloween stempels hoor ! Je achterneefje zal er super blij mee zijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Its a real fun Halloween card, you used fantastic images.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A super fun card, - I bet your nephew is going to love it! Great background and stamping!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, was für tolle Projekte! Tolle Motive und Farben. Sehr gelungen.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk en ook mooie stempels gebruikt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Mooie kleuren en zo'n leuke stempels.
    grtjs
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super hoe je al die stempels gecombineerd hebt! En wel halloween, maar ook hele mooie kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt en prachtig gestempeld en zoals altijd weer erg mooi van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I think you've captured the fun side of Halloween perfectly here... Like you, I'm not much for all the trick or treating and dressing up in costumes (that's all very American), but I do like the creeping sense of the nights becoming darker and the spirits walking on the night of All Souls.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous candy boxes Maria ! sorry I missed these somehow.. take good care, hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oohhhh, Maria, het ziet er weer superleuk en kleurig uit!
    Het doosje is ook geweldig leuk.
    Je verzint ook altijd zoveel leuke dingen, waar ik dan weer erg van geniet.
    Fijn weekend voor jou en lieve groetjes van mij.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for sharing this blog its very informative and useful for use.

    หนังอาชญากรรม

    BeantwoordenVerwijderen